Czołem.
Trudne pytanie ? No trudne, na łatwe już sobie odpowiedziałem
Większość faktów typu producent czy numer fabryczny miałem już ustalone wcześniej ale dziękuje za ich potwierdzenie.
W przypadku Brisfita śmigła miały spore znaczenie. Nie można było ot tak wymienić dwupłatowego na czteropłatowe. Inne były reduktory obrotów, czteropłatowe obracało się wolniej niż dwupłatowe. Wiec jeśli samolot opuścił fabrykę z czteropłatowym to był raczej na nie skazany do momentu wymiany silnika lub reduktora.
W sumie to można zrobić tak i tak, nie wygląda na to żeby ktoś miał konkretne dowody na to jak było na prawdę.
Po prostu szykuje sobie projekt na jesień, dwa Brisfity, jeden w 1/48, drugi w 1/32, obydwa w tym samym, polskim malowaniu. 20.1 albo 20.2, jeszcze się nie zdecydowałem.
Dziękuje jeszcze raz,
Czarek.