Czasem zaschnięta farba potrafi przyblokować iglicę.
Worius napisał(a):Czasem zaschnięta farba potrafi przyblokować iglicę.
Z iglicą jest wszystko w porządku. tłoczek "nie powraca" przy dociskaniu aby puścić strumień powietrza. Jest to strasznie denerwujące podczas malowania, bo muszę go odciągać...
BOMI21 napisał(a):Worius napisał(a):Czasem zaschnięta farba potrafi przyblokować iglicę.
Z iglicą jest wszystko w porządku. tłoczek "nie powraca" przy dociskaniu aby puścić strumień powietrza. Jest to strasznie denerwujące podczas malowania, bo muszę go odciągać...
Ja tak miałem ze swoją pseudoIwatą, u mnie po rozebraniu okazało się, że to wina "napuchniętej" uszczelki zaworu - wina rozpuszczalnika.
Ja tak miałem ze swoją pseudoIwatą, u mnie po rozebraniu okazało się, że to wina "napuchniętej" uszczelki zaworu - wina rozpuszczalnika.
Worius napisał(a):Ja tak miałem ze swoją pseudoIwatą, u mnie po rozebraniu okazało się, że to wina "napuchniętej" uszczelki zaworu - wina rozpuszczalnika.
I co w tym wypadku trzeba zrobić ?
Worius napisał(a):I jeszcze takie jedno pytanko.
Jeśli aceton ścina vallejo to czym czyścić aerograf ?
BOMI21 napisał(a):Worius napisał(a):Ja tak miałem ze swoją pseudoIwatą, u mnie po rozebraniu okazało się, że to wina "napuchniętej" uszczelki zaworu - wina rozpuszczalnika.
I co w tym wypadku trzeba zrobić ?
Kupić nowy aerograf/wymienić uszczelkę.
Worius napisał(a):I jeszcze takie jedno pytanko.
Jeśli aceton ścina vallejo to czym czyścić aerograf ?
Polecam z czystym sercem rozcieńczalnik firmy Dragon - do kupienia w każdym sklepie budowlanym - nie śmierdzi jakoś niesamowicie źle, ale nie widziałem jeszcze farby, z którą by sobie nie poradził. Wpływ na uszczelki nieznany.

Worius napisał(a):A wie ktoś może jak sprawdzają się podkłady vallejo do aerografu ?

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości
