Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez myszoskoczek » sobota, 14 września 2013, 11:47

W ramach odpoczynku od P-11'stki zacząłem dłubać ten model:
Obrazek
to mój pierwszy model w tej skali, jak dotąd bawiłem się tylko w 72-ke. Proszę o sugestie i porady :)
Obecnie na warsztacie: A-7P Corsair II viewtopic.php?f=12&t=82622
Pamiętajcie, wszystko wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciach
myszoskoczek
 
Posty: 994
Dołączył(a): poniedziałek, 9 września 2013, 16:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Reklama

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez rotpol13 » sobota, 14 września 2013, 15:03

Po pierwsze primo - otwórz pudełko, po drugie primo - zabieraj się za sklejanie :mrgreen:
Pozdrawiam,
Kamil
Avatar użytkownika
rotpol13
 
Posty: 4411
Dołączył(a): niedziela, 11 sierpnia 2013, 09:28
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez PeterNoOne » sobota, 14 września 2013, 15:10

po trzecie p.... e tam

Wstaw fotki zawartości pudełka. ;-)
PeterNoOne
 
Posty: 30
Dołączył(a): piątek, 5 lipca 2013, 00:14

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez myszoskoczek » sobota, 14 września 2013, 16:25

Proszę oto fota z zawartości pudła :
Obrazek
Obrazek
a tu to co zacząłem dłubać :
Obrazek
Obrazek
i fotel, pasy robione z blaszek okocimia :lol: czyli po prostu puszki po piwie :
Obrazek
Obrazek

jutro trochę popracuję nad kokpitem :->
Obecnie na warsztacie: A-7P Corsair II viewtopic.php?f=12&t=82622
Pamiętajcie, wszystko wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciach
myszoskoczek
 
Posty: 994
Dołączył(a): poniedziałek, 9 września 2013, 16:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez dewertus » sobota, 14 września 2013, 17:25

Robiłem tego Mustanga - jedna uwaga: przed przyklejeniem oszklenia pomaluj krawędzie ramy limuzyny...
Pzdr. Hubert
Jeśli istnieje rozwiązanie martwić się nie ma po co,
jeśli nie ma rozwiązania martwić się nie ma sensu
Avatar użytkownika
dewertus
 
Posty: 3896
Dołączył(a): piątek, 26 czerwca 2009, 00:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez rotpol13 » sobota, 14 września 2013, 18:18

Tę "rurę" postaraj się zrobić troszkę cieńszą a jej umiejscowienie powinno być mniej więcej takie:

Obrazek
Pozdrawiam,
Kamil
Avatar użytkownika
rotpol13
 
Posty: 4411
Dołączył(a): niedziela, 11 sierpnia 2013, 09:28
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez myszoskoczek » sobota, 14 września 2013, 18:51

rotpol13 napisał(a):Tę "rurę" postaraj się zrobić troszkę cieńszą a jej umiejscowienie powinno być mniej więcej takie:

Obrazek


Ok! ;o) choć tu to jest inaczej :
Obrazek
a tu jeszce "inaczniej" :
Obrazek :? o co tutaj chodzi ???!!!
Obecnie na warsztacie: A-7P Corsair II viewtopic.php?f=12&t=82622
Pamiętajcie, wszystko wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciach
myszoskoczek
 
Posty: 994
Dołączył(a): poniedziałek, 9 września 2013, 16:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez rotpol13 » sobota, 14 września 2013, 20:50

Widać każdy swoją "rurę" wije jak popadnie :mrgreen:

Zwracam honor. W P51 umiejscowienie jest takie jak u ciebie:

Obrazek
Pozdrawiam,
Kamil
Avatar użytkownika
rotpol13
 
Posty: 4411
Dołączył(a): niedziela, 11 sierpnia 2013, 09:28
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez myszoskoczek » sobota, 14 września 2013, 21:57

rotpol13 napisał(a):Tę "rurę" postaraj się zrobić troszkę cieńszą a jej umiejscowienie powinno być mniej więcej takie:

Obrazek

Choć zrobiłbym takie przewody jak są tam na dole obok rury 8-)
Obecnie na warsztacie: A-7P Corsair II viewtopic.php?f=12&t=82622
Pamiętajcie, wszystko wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciach
myszoskoczek
 
Posty: 994
Dołączył(a): poniedziałek, 9 września 2013, 16:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez rotpol13 » sobota, 14 września 2013, 22:20

Szkoda, że po zamknięciu kabiny i tak nic nie będzie widać, ale zamiar słuszny.
Tylko brnij z jednym modelem do przodu i nie zaczynaj następnego :!:
Pozdrawiam,
Kamil
Avatar użytkownika
rotpol13
 
Posty: 4411
Dołączył(a): niedziela, 11 sierpnia 2013, 09:28
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez myszoskoczek » sobota, 14 września 2013, 22:39

Dobrze mamo :D
Obecnie na warsztacie: A-7P Corsair II viewtopic.php?f=12&t=82622
Pamiętajcie, wszystko wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciach
myszoskoczek
 
Posty: 994
Dołączył(a): poniedziałek, 9 września 2013, 16:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez rotpol13 » sobota, 14 września 2013, 22:45

myszoskoczek napisał(a):Dobrze mamo :D


Do łóżka i pod pretekstem potrzeby wykorzystania blach przy modelu nie spożywaj Okocimia :lol:
Pozdrawiam,
Kamil
Avatar użytkownika
rotpol13
 
Posty: 4411
Dołączył(a): niedziela, 11 sierpnia 2013, 09:28
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez Rafal » sobota, 14 września 2013, 23:09

Ta rura może być gdziekolwiek położona - do niej podłącza się maskę tlenową. Pewnie może nawet leżeć luzem...
Google nie zwalnia z samodzielnego myślenia.
Rafal
 
Posty: 1300
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 16:09

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez rotpol13 » niedziela, 15 września 2013, 08:44

Rafal napisał(a):Ta rura może być gdziekolwiek położona - do niej podłącza się maskę tlenową. Pewnie może nawet leżeć luzem...


Pewnie może leżeć luzem..., ale wychodzi ona z regulatora tlenu i ma swoje przydzielone miejsce miejsce uwarunkowane położeniem paneli, przełączników i różnych "dźwigienek", jak wszystko w kokpicie.

Idąc Twoim tokiem rozumowania, można ją owinąć wokół drążka i końcówkę zawiesić na tablicy przyrządów.
Pozdrawiam,
Kamil
Avatar użytkownika
rotpol13
 
Posty: 4411
Dołączył(a): niedziela, 11 sierpnia 2013, 09:28
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Re: Mustang Mk. IVa ICM 1:48

Postprzez Rafal » niedziela, 15 września 2013, 22:33

rotpol13 napisał(a):
Rafal napisał(a):Ta rura może być gdziekolwiek położona - do niej podłącza się maskę tlenową. Pewnie może nawet leżeć luzem...


Pewnie może leżeć luzem..., ale wychodzi ona z regulatora tlenu i ma swoje przydzielone miejsce miejsce uwarunkowane położeniem paneli, przełączników i różnych "dźwigienek", jak wszystko w kokpicie.

Idąc Twoim tokiem rozumowania, można ją owinąć wokół drążka i końcówkę zawiesić na tablicy przyrządów.


I tak też będzie poprawnie. Bo w locie podłącza się ja do maski, która zwisa na klatce piersiowej albo jest założona na twarz.
Google nie zwalnia z samodzielnego myślenia.
Rafal
 
Posty: 1300
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 16:09

Następna strona

Powrót do Lotnictwo - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości