BOMI21 napisał(a):Nie chcę kupić kokpitu z Airesa, gdy się okaże, że tak jak w przypadku kokpitu do Miga-21 przerobili kokpit przeznaczony do Academy tak ,aby "pasował " do Eduarda. Efekty były katastrofalne.
young napisał(a):zawsze można (tak jak ja) zwaloryzować żywicę częściami z bazowego zestawu
portalus napisał(a):young napisał(a):zawsze można (tak jak ja) zwaloryzować żywicę częściami z bazowego zestawu
Poka, poka.
BOMI21 - będzie warsztat? Mój już doleciał jednak zabiorę się za niego za jakiś czas, nie planuję waloryzacji poza kalkami Montexu i rurką pitota.
potez napisał(a):Poczekaj tak z rok i wtedy rób.
Wszyscy wydzadzą co maja do wydania i będzie czas na dłubanie z dodatkami.
Edek zapowiada w brassinie komory podwozia, dyszę i kabinę. Aires swoje już częściowo wydłubał a teraz właśnie do 32 dają komory z elektroniką, za chwilę pewnie zmniejszą to do 48.
Nie ma co sie teraz śpieszyć, ten model ma za dużo baboli, żeby było warto już budować jeśli chcesz do niego coś pchać z dodatków.
potez napisał(a):Takie wieści z Czech dobre duszki doniosły
potez napisał(a):A kto to wie na pewno? Poczekaj sam zobaczysz. Błędów ten Trumpek ma tyle, bo to skalowane jest ze schrzanionej 32, że sie idzie pochlastać ale nie innego i już pewnie nie będzie. No to teraz rusza produkcja dodatków. Daj czas producentom na wrzucenie oferty. To samo było z 21. Aires był pierwszy ale brassin lepszy. Tylko, że cykl produkcji Edka z dodatkami to było prawie 2 lata. Pewnie szybciej od kokpitu do 23 dadzą brassina do 21f-13 ale kto wie?
portalus napisał(a):Kup wszystko, a czego nie wykorzystasz to sprzedaż.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości