kashato napisał(a):Również potwierdzam, pokładałem w nim wielkie nadzieje, niestety - gęsty, ciągnie się, raz musiałem go użyć i była to droga przez mękę. Nigdy więcej.



kashato napisał(a):Może da się jakoś rury podszlifować pod kształt blachy?
Boże, mam 2 revelle i chyba już nigdy nie ujrzą światła dziennego...
kashato napisał(a):Może da się jakoś rury podszlifować pod kształt blachy?
Boże, mam 2 revelle i chyba już nigdy nie ujrzą światła dziennego...


siara1939 napisał(a):Rury maja byc okragle, a blaszka owalna.
Zauwaz, ze blaszka nie styka sie z rurami pod katem prostym, wiec i otwor w blaszce bedzie owalny.


siara1939 napisał(a):Rury maja byc okragle, a blaszka owalna.
Zauwaz, ze blaszka nie styka sie z rurami pod katem prostym, wiec i otwor w blaszce bedzie owalny.
Coppercat napisał(a):siara1939 napisał(a):Rury maja byc okragle, a blaszka owalna.
Zauwaz, ze blaszka nie styka sie z rurami pod katem prostym, wiec i otwor w blaszce bedzie owalny.
To dość sensowne wytłumaczenie![]()
Tym bardziej sensowne, że wraca wiarę w Revell'a.
A w magazynie kilka mocno "dofinansowanych" modeli (tym F250 gto, jak u Mors'a)

Dorotka napisał(a):
Wraca, jak wraca... I tak tych blach na rury nie założę... I jakoś ulgi mi nie przynosi, że to ich producent dał ciała![]()
Mors napisał(a):Ja tam bym te blaszke założył a ten paskudny plastik zastąpił kawałkami rurek jakichś z aluminium, albo lepiej z nierdzewnej stali
Pozdro
Mors

Dorotka napisał(a):Tak też postąpięTylko na rurki (wybrałem aluminium) muszę ze dwa tygodnie poczekać....
Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
