Manfred napisał(a):Wydaje mi się, że powinieneś zeszlifować te podwójne wyloty pod kabiną (chyba właściwe dla wersji >I).
podwójne wyloty pod kabiną
gzt napisał(a):Jacku, czego uzywasz jako szablonu do rycia linii krzywych, kolek itp ?
Manfred napisał(a):... no własnie - mk I, a nie mk "większy od I"
Darek Trzeciak napisał(a):słuszne będą dla wersji "trop"
Darek Trzeciak napisał(a):Zgarniacz oleju występował również w wersji Mk.I natomiast tepodwójne wyloty pod kabiną
słuszne będą dla wersji "trop"
Jacek Bzunek napisał(a):Ale ja tworzę Mk.I.
Manfred napisał(a):Własnie "miałem to na końcu języka" (zgarniacz oleju) Czy nie jest to tak, że występował w zależności od egzemplarza?
Manfred napisał(a):Tajemnicze podwójne wyloty bywały również na IIc "nietrop"
Darek Trzeciak napisał(a):A ja nie wiedzieć czemu ubzdurałem sobie, że będziesz Jacku robił Huricane'a z tropików
Jacek Bzunek napisał(a): Przy okazji do czego służy czerwone światło za chłodnicą?
mackbeth napisał(a):... zastanowiło mnie to pokrycie tylnej części kadłuba. otóż nie jest to płótno, ale sklejka.
mackbeth napisał(a):W monografii AJ-Press w tomie drugim na 76 stronie wyraźnie widać na zdjęciu, iż do kratownicy są przymocowane podłużne listwy ze sklejki.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 279 gości