





















Coppercat napisał(a):...
Na fotkach wygląda to średnio, ale w tzw. realu jest nieźle...
Kazik napisał(a):..........
Generalnie jest tak że dobre fotki są bezlitosne, wyciągają wszystko i nic się nie ukryje. Po części to dlatego że skala czyni że pewnych detali gołym okiem nie jesteśmy w stanie dostrzec.
.............
A w temacie to jest tak jak Siara napisał,
znacznie lepiej.
siara1939 napisał(a):Nie no, poprawa jest- to widac golym okiem.

Coppercat napisał(a):Proszę jeszcze o radę w sprawie koloru zacisków hamulcowych.
Koła będą czarne (w macie). Myślałem o czarnych zaciskach (żeby sticker'y były widoczne), ale może np. żółte były by lepsze ?


Dorotka napisał(a)::)
Postęp jest i to spory... Ja mam jeszcze jedną uwagę .... Rozumiem, że masz 100 śrubek kupionych i takich samych... Ale ładowanie ich wszędzie - tych samych - to nie jest dobry pomysł.
Coppercat napisał(a): Po pierwsze:
śrubek w każdym samochodzie jest sporoWszystkie są na pierwszy rzut oka do siebie podobne.
Do kół dałem 0.7mm sześciokąty bez podkładek. Do pokrywy i kolektora sześciokąty 0.6mm z podkładką. Do rozpórki 0.6mm nacinana nakrętka. Do pasów 0.5 sześciokąt. itd, itd, :
Coppercat napisał(a): Po drugie:
W paczce jest ich od 120 do 180 szt. :
Coppercat napisał(a): Po trzecie:
wyczuwam w Twoim poście dziwną nutkę .... Nie bedę tego nazywał po imieniu, bo pewnie się mylę:

Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
