Popraw pas szybkiej identyfikacji, bo ci kolory spod żółtego przebijają. Szkoda że nie malowałeś tych plamek aerografem, to by zdecydowanie lepiej wyszły. Po za tym jest ok.
A jeszcze jedno, czy pomalowałaś kabinę na RLM 02?
Boogeyman napisał(a):Popraw pas szybkiej identyfikacji, bo ci kolory spod żółtego przebijają. Szkoda że nie malowałeś tych plamek aerografem, to by zdecydowanie lepiej wyszły. Po za tym jest ok.
A jeszcze jedno, czy pomalowałaś kabinę na RLM 02?









Boogeyman napisał(a):No niestety wszystko było by już w miarę ok, gdyby nie to że pomalowałeś na RLM 66 wnęki podwozia. We wszystkich messerach elementy wewnętrzne(z wyjątkiem samego kokpitu, tu kolor mógł być RLM 02 dla większości wersji E i wcześniejszych, albo RLM 66 dla F i późniejszych) były malowane kolorem RLM 02. W twoim przypadku wszystkie elementy podwozia, które są przemalowane na 66 powinny być w 02. Nie wiem czy będzie ci się chciało już to poprawiać. Taka wiedza na przyszłość



Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
