
i szczegóły oznaczeń:

Oznaczenia na jednej z łopat:
9-17302 A-4
W.Nr. rlf 81940/2
Oznaczenia na drugiej:
9-17302 A-4
W.Nr. rlf 81695/1
Przy nasadzie łopoaty prawdopodobnie znak wytwórni:

Z góry dziękuję za pomoc



Kuba Plewka napisał(a):To nie jest śmigło Fw 190 D.
Kuba Plewka napisał(a):Z początku myślałem o Ju 87 D ale mi tu piasta VDM nie pasuje, Junkers stosował swoje własne śmigła z hydraulicznym systemem zmiany skoku.
Sparrow napisał(a):Proszę specjalistów od niemieckiej techniki lotniczej o pomoc w identyfikacji łopat śmigła przedstawionego na fotografiach:

Kuba Plewka napisał(a):Tutaj jest jak sądzę piasta VDM.

Kuba Plewka napisał(a):Kod 9-17302 A-4 (dokładnie prefix 9) wskazuje raczej na śmigło dla systemu stosowanego przez VDM (piasta dla mechanizmu elektrycznego przestawiania skoku).

Kuba Plewka napisał(a):Sparrow, sprawdź proszę czy poprawnie przepisałeś kod na łopatach, może cyfry się zatarły?

Kuba Plewka napisał(a):No nie wiem, zwyczajnie nie wiem.

Kuba Plewka napisał(a):Z tym prefixem 9 chyba masz rację, wycofam się z tego przypuszczenia o VDM.

Kuba Plewka napisał(a):Kod 9-17302 A-4 (dokładnie prefix 9) wskazuje raczej na śmigło dla systemu stosowanego przez VDM (piasta dla mechanizmu elektrycznego przestawiania skoku).
Aleksander011 napisał(a):...jesteś pewien? mi to wygląda na łopatę od D-13 stki
Aleksander011 napisał(a):....chyba była ona taka też w Ta-152


MarCo napisał(a):Dodam tylko że logo widniejące na łopacie to Junkers - dziwne, nie ?.
Kuba Plewka napisał(a):Jak patrzę na to zdjęcie powyżej to coraz bardziej mi pachnie Ju 87 D...jakie tam było śmigło? Wiecie może?

Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
