Przeglądam
zdjęcia i powoli dochodzę do wniosku że przednie błotniki były robione, a raczej obcinane z tych, które były wyposażone fabrycznie. Ilość zdjęć z takimi błotnika jest skromna i niestety nie znalazłem ich na zdjęciach przedstawiających pojazdy w fabryce lub świeżo wyprodukowane. Podejrzewam że wzorcem były błotniki Shermanów. Na zdjęciu pojazdy który przekracza rzekę widać nierówna krawędź i trzy zawiasy. Na zdjęciu pierwszym tz. wzorcowym widać dwa zawiasy. Ale odległość miedzy nimi jest w zasadzie taka sama.
Na tym zdjęciu widać tylko dwa zawiasy i ścięcie zaczyna się od narożnika kadłuba. Na poprzednim zdjęciu (przeprawa przez rzekę) widać trzy i ścięcie rozpoczyna się kawałeczek dalej.
Ten krotki wywód może potwierdzać moje spostrzeżenia że było to robione indywidualnie i nie ma nic wspólnego z fabryczną produkcją.
Może się mylę i wyciągam błędne wnioski, więc proszę o skorygowanie tego jak ktoś coś wie więcej na ten temat.
Pozdrawiam