![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/25.jpg)
Liczyłem na możliwość zajrzenia do kabiny, ale takie ekscesy będą możliwe tylko przy okazji Dnia Pabjedy, 9.05 - organizowany jest dzień otwarty, będzie można do wszystkiego podejść i popukać. A akurat wtedy będę poza CCCP....
Trudno, zatem fotki z "najbliżej jak się dało podejść":
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/01.jpg)
zagłówek jest fachowy
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/02.jpg)
celownik sprawia wrażenie jakby zasłaniał pilotowi cały widok do przodu
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/15.jpg)
ten zagłówek jest po prostu słodki
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/03.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/04.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/05.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/06.jpg)
no cóż, nie za wiele w kwestii światła nawigacyjnego...
co ciekawe - końcówki skrzydeł są od dołu podgięte, od góry płaskie
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/21.jpg)
[tu widać ciut lepiej o co chodzi z tym podgięciem spodów końcówek skrzydeł]
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/07.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/08.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/09.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/10.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/11.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/12.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/13.jpg)
mocowanie masztu antenowego jest dosyć kuriozalne
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/14.jpg)
ciekawe czy w trakcie eksploatacji te kawałki goleni faktycznie były takie czerwone, czy raczej przy okazji konserwacji tego egzemplarza 9-tki przybrały sobie ładny, patriotyczny kolor
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/16.jpg)
fajnie pofalowana blacha
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/17.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/18.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/19.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/20.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/22.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/23.jpg)
![Obrazek](http://www.kotpaskowy.pl/pwm/mig9/walkaround/24.jpg)
Nie wiem czy dysze silników i panele blachy zabezpieczające przed ciepłem były w trakcie eksploatacji malowane. Raczej nie, chyba że obsługa naziemna lubiła zapach palonej farby o poranku... Faktem jest że Rosjanie bezlitośnie malują swoje samoloty srebrzanką, czasem im się omsknie np. na oponę. Ale elementy w okolicach narażonych na ciepło zostawiają w spokoju (w przeciwieństwie do np. opon podwozia). A może po prostu stalowa blacha jest w ten sposób zabezpieczona przed korozją?