Net_sailor, Kuba,
bardzo dziękuję za Wasze fachowe uwagi, pomoc i gotowe materiały. Niestety nie mogłem na dłużej dobrać się do komputera, stąd ta przerwa. Od razu też mam kolejne pytania

.
Jeżeli chodzi o znaki szybkiej identyfikacji, jak one rozkładają się na skrzydłach, bo niestety w schematach Techmodu nie jest to zaznaczone i nie wiem jakie szerokości ewentualnie trzeba zrobić. Druga rzecz to kamuflaż ogólny samolotu. Na rysunku, który przesyłasz Net_sailor trudno dopatrzyć się schematu ( oprócz koloru żółtego). Nie wiem czy poradzę sobie, przy moim doświadczeniu z takim malowaniem

( mimo że bardzo fajne), czy z kolei są to po prostu ślady eksploatacji na podstawowym schemacie.
I tez pytanie odnośnie wnęki kółka ogonowego – była zaślepiona całkowicie, czy tez po prostu boki były zrównane z obrysem bryły kadłuba.
Kuba, z tą podstawa fotela to faktycznie wtopa... ale już tłumaczę jak to się stało. Miałem już pomalowany fotel jak zabrałem się do zakładania pasów z zestawu Eduarda. Zacząłem wyginać przyciskać, podklejać CA i nikt nie chciałby usłyszeć tych słów ciskanych pod adresem producenta. No i skończyło się usunięciem lakieru z całego fotela, który przy okazji się rozkleił, a ja składając go ponownie nie zerknąłem na instrukcje

.
Pozostała jeszcze przeprawa z pasami, bo oryginalny lakier nijak nie trzyma się blaszki. Najpierw myślałem, że podmaluje, ale dobrać kolor to naprawdę sztuka. I tak po dwóch dniach przemyśleń jak zrobić w miarę autentyczne pasy – wymyśliłem co następuje: wyciąłem klamry z pasów Eduarda, wziąłem stary banknot, żeby był miękki, pociąłem na cieniuteńkie paski dokleiłem klamry, pomatowałem olejnym humbrolem kolor hemp i na koniec podmalowałem srebrnym klamry. No i przy zakładaniu już nie było żadnych kłopotów

.
Kuba byłbym wdzięczny za materiały na temat anteny, z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Ps. A model zaczynałem z myślą, żeby coś w końcu szybko skończyć.... Już wiem, że to nierealne...
