
Patterson napisał(a):Zostaw to biurko tak jak jest z tym modelem i pobieraj po piątaku od zwiedzających modelarzy
trex73 napisał(a):Ciekawa data na tej legitymacji 02.12.1981. Ehh powróciły wspomnienia. Pamiętam, że kilkanaście dni później drałowałem na nogawkach przez pół Krakowa bo MPK nie kursowało, mijając po drodze posterunki z transporterami opancerzonymi (szkoda że nie można było fotografować).



JGucwa napisał(a):Dałem dwie fotki zrobione przy różnym oświetleniu, aby widać bylo więcej szczegółów. Gdy go skończę, pokażę w gaerii ukończonych.
Paweł Czarnocki napisał(a): zapewne modelik został pomalowany aerografem, a należało dokonać tego pędzelkiem Spółdzielni SPÓJNIA.
Tomasz Dzieciątkowski napisał(a):Paweł Czarnocki napisał(a): zapewne modelik został pomalowany aerografem, a należało dokonać tego pędzelkiem Spółdzielni SPÓJNIA.
A nieprawda - pod koniec lat 70tych były dostępne w Składnicy Harcerskiej pierwsze aerografy Humbrola (wyrwałem go w 10 lat później ojcu), potem w Młodym Techniku był przepis jak zrobić własne aero z igieł lekarskich i długopisu Zenith, a jeszcze później dało się pozyskać "ruska"
Grzegorz2107 napisał(a):
Potwierdzam: Aerograf "Sdiełano w CCCP" był dostępny w początku lat 80-tych. Ja pierwszego widziałem w 1984 roku. Miał taką cechę, że nie miał zaworu powietrznego i wymagał ciągłego podawania powietrza.


Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości
