Witaj. Dziękuję za uznanie.Panowie dziękuję za komentarze. Spróbuj odpowiedzieć, ale potrzebują czasu
Krótka historia zwalczania samolotów:
Jaho63

Czasie pokoju acctivities zostały zakończone w dniu 6 kwietnia 1941, podczas niemiecko-włoskiej inwazji rozpoczął. Jedynie 8 IK-2S operacyjne były cztery (2103,2104,2111,2113) zostały w warsztatach naprawczych, w Zagrzebiu i Zemun. Na tej pierwszej wojny dni, 107 Eskadrila patroled w Bośni rejon, opieka 8 Bomber PUK, Nova Topola lotnisko. Druga wojna dzień uneventfull, ale na 8 kwietnia, parę IK-2S chase niemiecki recconaissance samolotu, bez powodzenia. Jeden IK-2 życie wylądował na Bosanski Aleksandrovac i odpisane, pozostawiając siedmiu IK-2S operacyjnych. 9.kwietnia był niejasny i nie obiecuję każdy lot działalności IK-2S stunt patrolowe nad Nova Topola lotnisko, gdy na 14,00 godz, 27 niemiecki ME 109 Es obserwowano. IK2s były tylko na podejście do lądowania, jeden samolot przekroczone i zaatakowali Messerschmitts podczas innego wyładowywane do tankowania. W zaledwie minutę, samotny IK-2 pilotażowy został zaatakowany przez nie mniej niż dziewięć Messerschmitts. Sierżant Branko Jovanovic, unikać wrogich armat czystym umiejętności i IK-2 manouevrability i mannage do gruntów bezpiecznie. Pozostałe 4-cia PUK samolotów, 8 Huricane MK I i pięć IK-2 były zaniepokojenie i nabrał do walki. Niebo nad Nova Topola pełna była Jugosłowiańska i niemieckich samolotów walki. Po mniej niż 10 minut, niemiecki bojowników rozbił się i kieruje w stronę Austrii, pozostawiając dwa Messerschmitts strzał w dół i kilka baddly dammaged. Jeden IK-2 pilotowany przez sierżanta Stikuc Huricane i dwie zostały zastrzelone w dół. Tylko sześć IK-2S zostały pozostał, aż do jutra, 10 kwietnia, gdy jeden IK-2 wylądował życie z powodu awarii silnika. 11 kwietnia był ostatnim dniem IK-2 działalności, gdy jeden IK-2 był lot do Veliki Radinci lotnisko, gdzie został spalony w dniu 13 kwietnia przez własne załogi, wraz z 6-te PUK IK-3s, Emils i innych bojowników.