M18 Hellcat AFV 1:35

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Moderator: xenomorph

Re: M18 Hellcat AFV 1:35

Postprzez kurson » wtorek, 13 sierpnia 2013, 13:27

Axel1st napisał(a):
Rafal napisał(a): Podobno spoina była mocniejsza niż płyty pancerne.


I tak jest, kto miał w technikum PKMy ten wie o co c'mon ;o)


A co jak ktoś miał na studiach PKMy? ;o) ale gościu na studiach nie mówił ciekawych rzeczy a w technikum przepisywaliśmy książki :-| Jakoś nigdy nie zagłębiałem się w historię spawania czołgów, ale mogę wam powiedzieć, że w okrętownictwie bardzo długo stosowano elektrody, nasza instytucja klasyfikacyjna nawet w latach '90 miała problem z zatwierdzaniem stosowania automatów przy spawaniu poszycia na mniejszych jednostkach.
kurson
 
Posty: 13
Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 13:28

Reklama

Re: M18 Hellcat AFV 1:35

Postprzez kurson » środa, 12 marca 2014, 07:49

Od pół roku jestem szczęśliwym tatą. Ale niestety mój syn tak mi dezorganizuje czas, że musiałem na razie porzucić moje hobby. Jak tylko się poprawi sytuacja to ruszę pełną parą ale na razie muszę spauzować. Pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów.
kurson
 
Posty: 13
Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 13:28

Re: M18 Hellcat AFV 1:35

Postprzez author21 » środa, 12 marca 2014, 13:14

Niemcy spawy też stosowali równolegle do płyty. Nie było czegoś takiego jak spaw prostopadły do łączenia płyt. Poprostu spoina na tygrysie czy panterze musi być szersza, bo płyta jest grubsza.
author21
 
Posty: 486
Dołączył(a): wtorek, 24 marca 2009, 14:00

Poprzednia strona

Powrót do Pojazdy wojskowe - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości