shadowmare napisał(a):Być może amerykanom nie chciało się wziąć szmaty i zetrzeć. Nie wnikam w to. Ja nie napisałem, że amerykańskie paliwo bardziej smoli. Przejrzałem monografie i nie widziałem mocno osmolonych japończyków, amerykańskie tak. Reszta mnie gówno obchodzi.
Kuba P. napisał(a):Stary, takich rzeczy się nie ściera szmatą!To są tłuste, ciężkie do zmycia plamy. Bardzo mało fajna rzecz, to nie kurzyk czy plamy z błota.
RAV napisał(a):E tam. Osobiście pucowałem kiedyś prawą burtę Antka. Szmata i jechane... Łatwo nie było, a najgorsze było to, że śmigło nie zdążyło się dwa razy obrócić, jak znowu cała była zasmarkana aż do ogona.
Czesio napisał(a):raczej nikt się później nie bawił w regulacje.
Czesio napisał(a):raczej nikt się później nie bawił w regulacje.
...albo w mycie. Zadaniem było testowanie i ustalenie rzeczywistych osiągów a nie propaganda
spiton napisał(a): zwrócę uwagę na kąt pod jakim wylatują spaliny z górnej rurki wydechowej. Jest on nierealistyczny....Te namalowane sa stanowczo za intensywne, ale ich zupełny brak, też nie byłby fajny. Powinny pojawić się przynajmniej wypłowienia farby wzdłuż lotu spalin.



spiton napisał(a):Argument z czarno-białym zdjęciem mnie w pełni przekonuje ,-)).
Okopcenia są OK.
Daniel iceman Gronowski napisał(a):Dzięki Zbyszek za opinię. Powiedz mi jeszcze, czy dać 2 czy jedną linkę anteny?

zegeye napisał(a):Dałbym jedną. I mam nadzieję że tą podpowiedzią nie wzniecę znowu kolejnej debaty





Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
