Oj przerabianie Ju 88 G na R zupełnie nie ma sensu. To całkiem inne samoloty.
Inne usterzenie pionowe, brak przedniej gondoli pod kabiną a zamiast tego wanna uzbrojenia z czterema działkami pod kadłubem. Przód kadłuba bez uzbrojenia w G, brak detali wyrzutników łusekWnętrze kabiny w G to troszkę niejasna historia, ale będzie siłą rzeczy inne w G i R (kabina R jest świetnie udokumentowana). Co dalej - silnki BMW będziesz miał, OK, ale będą dla R nie do końca poprawne bo jak pisałem wyżej silniki Ju 88 G mają dołożone takie rozszerzające się dłuższe pierścienie nad rurami wydechowymi a silniki Ju 88 R tych cudów nie mają i widać końcówki rur. Do tego pomniejsze różnice, teoretycznie występujące między płatowcem C/R a G ale nie wiem czy modele to w ogóle uwzlgędniają i nie chcę pisać z pamięci.
Tak więc moim zdaniem Ju 88 C-6 w wersji nocnej + te żywice jakie pokazałeś powinny być najlepszym i najłatwiejszym rozwiązaniem. Sam tak bym zrobił na Twoim miejscu.







