Ahoj!
Bardzo ładny model bardzo ładnego samolotu.
Jeśli można coś podpowiedzieć, jeśli to F-4 to pod wlewem paliwa powinno być nie C-3 a 87, silnik DB 601 E przystosowany był do spalania paliwa B4 87 okt.
Druga sprawa dość dyskusyjna to jednolite malowanie osłon silnika. Na zdjęciach W.Nr. 8477 po przymusowym lądowaniu są jednolicie ciemne, chociaż jak się przypatrzeć to można odnieść wrażenie, że są po prostu zachlapane olejem wydostającym się spod osłony reduktora, może spod kołpaka albo nawet z przebitego lub rozszczelnionego zbiornika a same osłony były malowane na pół jak kadłub? Sam nie wiem...
-Espenlaub/images/1-Bf-109F-JG27.1-(W11+)-$Espenlaub-8477-El-Adem-1941-01.jpg)
-Espenlaub/images/1-Bf-109F-JG27.1-(W11+)-$Espenlaub-8477-El-Adem-1941-02.jpg)
Na koniec pytanie, jakie zdecydowałeś się zostawić wnęki podwozia, okrągłe czy klasyczne?
Na zdjęciu F-4/Trop W.Nr. 8427 (najbliższy numerem seryjnym na którym widać spód skrzydła, którego zdjęcie szybko znalazłem) wnęki są okrągłe.
http://messerschmitt-bf109.de/display.p ... ummer=2018Poza tym, świetnie to wygląda. Będę czekał na kolejne fotki.
Powodzenia!
Kuba