MesserDesign napisał(a):Ładnie wylał Ci się lakier - a przynajmniej na zdjęciach tak wygląda.
z lakierem miałem mega przeboje - zużyłem 2 puchy TSa

bo ciągle coś mi nie pasowało, pierwsza warstwa wyszła pięknie ale... siadły paprochy,
wykumałem jak zrobić aby ich nie było ( buchnąłem żonie naczynie żaroodporne, które robiło za komorę bezpyłową po malowaniu ;-) ,następna wrstwa nie była już idealna, papierek i poprawka, już było lepiej, poza tym okazało się że nawet jeśli maluję od razu wszzystkie elementy ale nie były założone na kastę np wlot powietrza, to po wyschnieciu miał inny odcień

no więc... elementy na budę i poprawka

po wszystkim stwierdziłem że dam clar i będzie git, pomalowałem klarem pod kalki i wyszło zaje

choć baza metalika mogła by byc jeszcze lepiej pomalowana, widać to np na dachu gdzie jest lekka skórka pomarańczy na metaliku - nie wiem jeszcze jak i ile szlifować i co polerować, bo np niektórzy pisali że metalika nie wolno szlifować. Po kalkach znów klar i ... pełen MAT

przecież ten sam lakier o co com one , no to papierek i szukanie po forach, tel po kolegach... okazało się że malowałem ze zbyt dużej odległości i lakier wysychał po drodze...
dopiero kolega, zacny modelarz wytłumaczył mi żebym klar kładł obficie z bliska i malował pod swiatło tak żebym widział jak się farba rozlewa

i wyszło, choć mega stresa miałem dopiero na koniec z malowaniem uszczelek w macie - model w zasadzie gotowy na tip top a tu trzeba okleić i jeszcze raz pryskać, wtopa była by kosztowna, ale na szczesie jakośc sie udało
powerpablo napisał(a):To zakładaj wątek w dziele warsztatowym i zawsze będzie można coś podpowiedzieć zasugerować...
tak też uczynię

com się ostatnio nagimnastykował - teraz będzie o tyle łatwiej że będę mógł zapytać

co ciekawe jest bardzo mało tego modelu w sieci choć Ty Pawle już go robiłeś
https://sites.google.com/site/piotripawelgaleria/mitsubishi_lancer_wvo_vi_wrc 
i wyszedł świetnie
a może od razu powiesz na co uważać - są jakieś pułapki w tym modelu ?