F-100D Super Sabre // Trumpeter // 1:48

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: F-100D Super Sabre // Trumpeter // 1:48

Postprzez Solo » środa, 25 czerwca 2014, 12:08

Zapraszam do galerii.
Solo
 
Posty: 6005
Dołączył(a): środa, 19 grudnia 2012, 09:05

Reklama

Re: F-100D Super Sabre // Trumpeter // 1:48

Postprzez Kuba P. » czwartek, 26 czerwca 2014, 08:55

dranio napisał(a):Lotki nie mogą opadać pod własnym ciężarem w przypadku utraty ciśnienia w instalacji, bo z założenia są wyważone masowo.
dranio


Widziałeś kiedys A320 na postoju? ;o)
Avatar użytkownika
Kuba P.
 
Posty: 9398
Dołączył(a): sobota, 10 listopada 2007, 23:07
Lokalizacja: Warszawa/Wodzisław Śl.

Re: F-100D Super Sabre // Trumpeter // 1:48

Postprzez dranio » czwartek, 26 czerwca 2014, 09:17

Kuba P. napisał(a):
dranio napisał(a):Lotki nie mogą opadać pod własnym ciężarem w przypadku utraty ciśnienia w instalacji, bo z założenia są wyważone masowo.
dranio


Widziałeś kiedys A320 na postoju? ;o)


O ile pamiętam (mogę się mylić, bo dawno zaglądałem do instrukcji), to lotki wychylone są w dół, jeśli wychylone są klapy, a także w przypadku gdy wyłączone są silniki (wychylenie realizowane jest przez siłownik). Ale tam jest układ Fly By Wire, który steruje wychyleniami powierzchni sterowych, tak, że pomiędzy lotkami nie ma sprzężenia mechanicznego (poprzez układ sterowania).

Ale temat jest o F-100, który nie miał takich wynalazków jak FBW, bo kiedy powstawał, nikomu się jeszcze o tym nie śniło. :mrgreen:

dranio
dranio
 
Posty: 179
Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 15:09

Re: F-100D Super Sabre // Trumpeter // 1:48

Postprzez Kuba P. » czwartek, 26 czerwca 2014, 10:06

Przy klapach wciągniętych tez obie lotki opadają.
Ja wiem o FBW w A320 ale chciałem wykazać w sposób bezsprzeczny fałszywość twierdzenia o treści:

Lotki nie mogą opadać pod własnym ciężarem w przypadku utraty ciśnienia w instalacji, bo z założenia są wyważone masowo.
Avatar użytkownika
Kuba P.
 
Posty: 9398
Dołączył(a): sobota, 10 listopada 2007, 23:07
Lokalizacja: Warszawa/Wodzisław Śl.

Re: F-100D Super Sabre // Trumpeter // 1:48

Postprzez dranio » czwartek, 26 czerwca 2014, 10:17

Kuba P. napisał(a):Przy klapach wciągniętych tez obie lotki opadają.
Ja wiem o FBW w A320 ale chciałem wykazać w sposób bezsprzeczny fałszywość twierdzenia o treści:

Lotki nie mogą opadać pod własnym ciężarem w przypadku utraty ciśnienia w instalacji, bo z założenia są wyważone masowo.


Masz rację, mój błąd. :mrgreen: Napisałem zbyt ogólnie.

dranio
dranio
 
Posty: 179
Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 15:09

Poprzednia strona

Powrót do Lotnictwo - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości