Dorotka napisał(a):Rozumiem z twojej wypowiedzi, że kierunek jest ogólnie słuszny i że efekt jest taki o jaki chodzi w sensie istoty sprawy...
GUDMUNDUR napisał(a):P.S. Nie żebym się mądrował ale jak pytasz to staram się pomóc jako "oglądacz"![]()
.


levee napisał(a):Wash na błyszczący powinien w całości spłynąć do zagłębień. Ewentualnie łatwo go będzie zetrzeć ( z matu nie za bardzo).

Ha!rotpol13 napisał(a):Połysk albo półmat.
Pamiętaj Jacku, że jeżeli model był lakierowany lakierem akrylowym, washa robimy olejnego/emaliowego i na odwrót.




levee napisał(a):Najpierw spróbuj może ze "zwykłym" bezbarwnym z Gunze jakim lakierowałeś karoserię. To lakier celulozowy, nie straszny mu rozcieńczalnik akrylowy jaki i olejny - przyjmNie każdy z rozpatrywanych washy.

Dorotka napisał(a):levee napisał(a):
P.S. Ta satyna od Humbrola? Gunze zdaje się, że nie robi?
g_kamyk napisał(a):Robi, robi... Sam stosuje C181
Sprawdzone.. Kładziesz GX100, wash (ja daje olejny z farb VanGogha), scierasz nadmiar White Spirit, C181 i cieszysz się z efektu
g_kamyk napisał(a):Sprawdzone.. Kładziesz GX100, wash (ja daje olejny z farb VanGogha), scierasz nadmiar White Spirit, C181 i cieszysz się z efektu

Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
