Pogrzebałem trochę i mogę częściowo odpowiedzieć na twoje pytania:
Otwory które pokazałeś na zdjęciu to na 99,9% otwory drenażowe czyli odprowadzające zbierającą się wodę lub też olej ? w górnej przestrzeni kadłuba przekładni głównej. Na poniższym zdjęciu pokazałem ich przebieg, stąd widoczne na prawej pokrywie dwa otwory to ich wylot.

Zdjęcie pochodzi z wydawnictwa Lock On
UWAGA: otwory te nie występują już na śmigłowcach w wersji AH-64 D Longbow Apache. Widać to na poniższym zdjęciu:

Co do dwóch anten znajdujących się niżej to mniejsza (płaska) będzie najprawdopodobniej anteną GPS, a większa radiową. Niestety nie znalazłem żadnych szczegółowych danych na temat tej akurat modyfikacji, być może została wykonana w warunkach polowych, doraźnie na kilku egzemplarzach śmigłowców i nie stała się jeszcze obowiązującym standardem (jest to dosyć powszechna praktyka stosowana również w Polsce…)