potez napisał(a):Spoko dobrze jest. To na blaszcze to nie są zamki tylko opory do ustalania limuzyny. Zamki sa u Airesa i zgodnie ze zdjęciami powinny być niżej. To się da spokojnie zrobić

Dorotka napisał(a):
P.S. Ale wyobraź sobie dziką radość kanibalizacji chińskiego produktu, w którym wszystko jest spasowane, na korzyść japońskiego produktu, w którym ponoć nic nie pasuje... Trudno z tego zrezygnować
potez napisał(a):http://www.scalefun.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=1564
Ale Kamil jest zawodowcem, on kończy modele, ja bym pewnie dostał na głowę i go wywalił po roku robienia przy tych masakrach jakie KH w nim zamontował










Marcin Witkowski napisał(a):Jeśli już do tego stopnia głęboko to wszystko analizujesz, to mi się wydaje, że tą żywicę należałoby przeciąć w połowie, wkleić maksymalnie przesuwając przednią część do przodu, a część RIO do tyłu, a połączenie przykryć nieco poszerzoną obudową tablicy operatora radaru. Ona wydaje mi się zbyt krótka.


Marcin Witkowski napisał(a):A fotki otwartych paneli jakieś się znajdą.
GEM napisał(a):Przeanalizuj dokładnie ustawienie wanny w kadłubie. Zwłaszcza ustawienie HUDa w stosunku do wiatrochronu. Tam trzeba zwrócić uwagę. Ja w swoim trochę tego nie przypilnowałem i teraz muszę kombinować. Może faktycznie pomysł Marcina jest trochę szalony, ale może jest to dobre rozwiązanie. Ja odnoszę wrażenie że Aires zrobił całą wannę za krótką.
potez napisał(a):Dorotka, dobijasz mnie
Siedzę i męczę tą kabinkę od F-16 a teraz co? Do F-14 też mam ją kroić![]()
![]()
![]()
potez napisał(a):Pamiętaj, że jak otworzysz drabinkę to tam z tyłu też coś niecoś jest i trzeba to uwzględnić.![]()
potez napisał(a):A co do budowy szacun, masz tempo, tylko się żywicy nie nawdychaj
Marcin Witkowski napisał(a):Ja w żywicach zbyt biegły nie jestem (nie jestem też ich specjalnym orędownikiem), ale eksperymentowałem i udało mi się coś nawet... przeskalować![]()

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości
