

rotpol13 napisał(a):Uszczelka wypełzła![]()
Solo napisał(a):Ale tych usterek jest więcej.
Po prostu przed ukończeniem modelu to wszystko poprawiam.
Na razie to jest, bo nie ma sensu tego ruszać przed ukończeniem prac.
Możesz mi wyjaśnić, dlaczego chcesz mi narzucić kolejność wykonywanych prac?
Solo napisał(a):Miedź jest za sztywna.
Rafal napisał(a):Solo napisał(a):Miedź jest za sztywna.
A o wyżarzaniu kolega słyszał? Wkłada się drut miedziany w palnik, tak żeby się zaświecił a potem... do wody. W odróżnieniu od stali miedź mięknie po takie operacji.
potez napisał(a):...to jeszcze jedna tajemnica warsztatu o której nie wiesz. Jak sie drut miedziany albo mosiężny rozżarzy do czerwoności (świeczka wystarczy) i da mu sie na powietrzu wystygnąc to sie robi taki miękki jak ten ołowiany
agalant napisał(a):Rafal napisał(a):Solo napisał(a):Miedź jest za sztywna.
A o wyżarzaniu kolega słyszał? Wkłada się drut miedziany w palnik, tak żeby się zaświecił a potem... do wody. W odróżnieniu od stali miedź mięknie po takie operacji.
Żadnej wody. Na powietrzu zostawić. Woda akurat niewiele zaszkodzi, bo to nie ta temperatura i nie ten materiał, ale mógłbyś w ten sposób zahartować raczej niż odpuścić (się odpuszczanie ten proces nazywa)

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 24 gości
