Rafako napisał(a):Co za tym idzie co powodowało takie umiejscowienie akumulatora w niektórych egzemplarzach wobec innego w innych ?
Rafako napisał(a):Proszę również o informację czy wszystkie panele dostępowe (wlewy itp.) które są odwzorowane na kadłubie modelu Hasegawy są we właściwych miejscach i nie wymagają korekty, ewentualnie czy nie potrzeba wykonać jakichś brakujących lub zaślepić istniejących.
Rafako napisał(a):W modelu Hasegawy na sterze kierunku znajdują się dwie dodatkowe klapki (trymery ?) których występowanie na jednych egzemplarzach G-14 zaobserwowałem a na innych nie. Są one co prawda łatwe do usunięcie tylko czy taka zmiana nie będzie skutkować koniecznością kolejnych korekt modelu ?
net_sailor napisał(a):Jest też sprawa usterzenia poziomego: drewniane/metalowe, z jedną blaszką długą lub krótką a może dwiema krótkim? Ten element nie doczekał się chyba nawet pobieżnego opracowania.
Kuba P. napisał(a):* więcej o drewnianym stateczniku jaki widziałem w Helu - http://fromreconstructiontodeconstructi ... liser.html
Rafako napisał(a):Jeśli robisz model samolotu produkcji Mtt to w kadłubie mają być dwa wlewy tuż za kabiną (lewy paliwo, prawy MW) i trzeci mniejszy po prawej stronie na grzbiecie z tyłu (lekka benzyna rozruchowa).
Rafako napisał(a):Bardzo ciekawe znalezisko ! Nie bardzo tylko rozumiem z czego wynikają te niedomalowane obszary ?!
Rafako napisał(a):Po prawej stronie są dwa wlewy tej samej wielkości w trzecim segmencie i jeden mniejszy na grzbiecie kadłuba w piątej sekcji. Czyli Mtt ?
Kuba P. napisał(a):To ślady po zerwanej listwie, która opasa krawędź natarcia i zachodzi na spód statecznika. Nie wiem czy to wyprofilowana sklejka czy może płótno. Marcin - kojarzysz może?
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
