Rafako napisał(a):Dziękuję, to mam swojego faworyta.
Coś mnie tknęło i spojrzałem na zdjęcia "43" i "44" dokładniej. Mam pewne obawy, że to mogą nie być wcale
pełne G-14 a egzemplarze 109 G-14 zbudowanych bez MW Anlage o istnieniu których skądinąd wiadomo. Skąd podejrzenie? Na "44" stojącej obok "43" w tym samym zagajniku i noszącej wiele tożsamych cech widzę wyraźnie trójkąt paliwowy z symbolem 87. To nie jest paliwo dla systemu MW. Tam konieczne było wysokooktanowe C3.
Oba natomiast mają w tylnej ścianie kabiny wycięcie pod akumulator, mimo tego że nie ma pokryw to po samym kształcie otworu można poznać czy to samolot przygotowany pod MW czy nie.
Teraz kluczowe pytanie - czy w tej serii wyszło więcej takich zubożonych G-14 i czy widać gdzieś czy takie maszyny mają pokrywę tylnej ściany kabiny z pudlem na akumulator czy płaską?
Żeby nie było tak antymodelarsko - wrzucam foty "43" (istnieje więcej ale wiele nie wnoszą do tematu)

