Na razie cisza, bo chce się uporać z najnudniejszą częścią roboty...

PS. Wiem, że w tle nie do końca ta wersja. wszystko jest pod kontrolą...




robmario napisał(a):Jak by miało pomóc. to wrzucam rysunki Revi 16B w rzutach. Popełniłem je kiedyś do jakiejś publikacji:
http://img.photobucket.com/albums/v725/ ... evi16B.jpg



Kuba P. napisał(a):Patrzysz na nie ta wersję na rysunku. Osłony się różnią.

Kuba P. napisał(a):Popatrz na post Franka: viewtopic.php?f=14&t=57241&start=90


Kuba P. napisał(a):Masz zdjęcia przecież podniesionych Erla osłon. Tam gdzie masz łaczenia blach + wzmocnienia muszą być nity.
Nic trudnego.
Tu masz dośc sensowny rysunek Erla 109 G-10
http://forum.largescaleplanes.com/index ... opic=52832
Posted 16 October 2014 - 03:45 AM

Arcturus napisał(a):Takie znalazłem zdjęcie:
Widać jeden "pręt", do którego mocowany jest ogranicznik otwierania owiewki.
Herr Revell każe montować dwa elementy:
Co mam tedy czynić?

FranekS napisał(a):
Jak nie jest za późno, to dorzuć na tylnej płycie za pilotem nad pokrywą bagażnika/ skrzynką akumulatora taki wygięty w łuk pałączek. To chyba wzmocnienie nad otworem tego luku. To coś jest zawsze na Erla G-10, o ile widać ten fragment. Taki fajny smaczek i dyskretny znak rozpoznawczy tej wersji. Na innych 109 nie widziałem czegoś takiego.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 22 gości
