Jeżeli średnica okręgu łączącego środki otworów pod śruby mocujące wynosi 200 mm, to pasowałby silnik Lorraine_Dietrich 12E o mocy 450 KM. Używany był w lotnictwie polskim w samolotach Potez XXV, Breguet XIX oraz PWS-10. Śmigła do tych silników mocowane były na 10 śrub o rozstawie osi właśnie 200 mm. Ślady czarnego lakieru we wnętrzu otworu w centrum śmigła świadczy o tym, że śmigło pierwotnie było pokryte lakierem Tonkilaque. Stosowany był przez producentów francuskich np. Ratier, oraz w Polsce przez wytwórnię Szomańskiegio (na licencji). Śmigło zostało oszlifowane z zewnątrz, przez co zniknęły prawie całkowicie oznaczenia na bocznej powierzchni piasty. Możesz spróbować odczytać coś pod różnym kątem padania światła. Może coś się uda odczytać.
Z wyglądu zewnętrznego ciężko coś stwierdzić ze 100% pewnością. Gdybyś zamieścił zdjęcie wykonane prostopadle do powierzchni łopaty (najlepiej z przodu) to będzie można porównać kształt obrysu z fotografiami samolotów. Na tyle, na ile jestem w stanie ocenić w tej chwili, to kształt końcówki jest zbyt spiczasty na Poteza.
Tutaj jest fotografia śmigła od Bregueta XIX (śmigło francuskie):

Ostatnio edytowano niedziela, 15 lutego 2015, 23:24 przez
Sparrow, łącznie edytowano 1 raz