Heh, ja to jestem udany, xD teraz się zorientowałem, że ktoś się tu o coś zapytał. Co do numeru, padłem ofiarą przekłamań na pewnej tablicy barwnej, stąd błąd. Kolorystyka to inna sprawa, wbrew pozorom jest ona poprawna, tylko odcienie się nie zgadzają. Polskie maszyny, wbrew temu, co się uważa, były przemalowywane po przejęciu przez Rumunów. Najpierw w całości na zielono-oliwkowy, a od spodu jasnobłękitny. Potem na wszystkich samolotach poza Karasiami (nie spotkałem się z żadnym zdjęciem w kamuflażu) nałożono ciemnobrązowe plamy. Ciekawie wygląda sprawa oznaczeń szybkiej identyfikacji. Rumuni pierwotnie stosowali żółte pasy przechodzące przez środek skrzydła płatowca, do tego w przypadku myśliwców żółta była osłona silnika i pas na kadłubie. Łosie końcówki skrzydeł miały pomalowane w barwy narodowe Rumunii. To był chyba wyjątek, bo na żadnym innym samolocie się z tym nie spotkałem. Po zawarciu sojuszu z Niemcami, pasy na skrzydłach zamalowano, a na żółto pomalowano ich końcówki, zamieniono też kokardy na krzyże.
Oprócz kolorystyki jeszcze jedna kwestia wymaga doprecyzowania. W materiałach jakie znalazłem na temat samolotów 73 eskadry z takim godłem (czaska na piszczelach) przezentowany jest Karaś z numerem "13" a nie "6". Czy w takim razie oba miały takie samo godło?
Czaszka z piszczelami to godło tej eskadry.
Dodam, że błędem w modelu jest jeszcze to, że na skrzydłach powinny być zamalowane jaśniejszym odcieniem zieleni kokardy i pasy szybkiej identyfikacji.W przyszłości na pewno zbuduje nie raz P-23 A i B. Jeden z nich na pewno będzie z kokardami - co prawda, nie ma zdjęć pokazujących Karasia z kokardami, ale fakty mówią same za siebie.
Karasie były w pewnym sensie wyróżniające się pośród samolotów ARR w kwestii kamuflażu. Jako jedyne samoloty używane bojowo, nie posiadały dwubarwnego kamuflażu.