HK1886 napisał(a):Jeden użyteczny patent mi się przy tym przypomniał - po wytrasowaniu i przeszlifowaniu warto zapuścić w nowe linie odrobinę tamijowskiego cienkiego kleju. Bardzo ładnie się wtedy wyostrzają.
Jakiś ZIELONY mógłby to do faq-a wkleić.
HK1886 napisał(a):Jeden użyteczny patent mi się przy tym przypomniał - po wytrasowaniu i przeszlifowaniu warto zapuścić w nowe linie odrobinę tamijowskiego cienkiego kleju. Bardzo ładnie się wtedy wyostrzają.
Darek Trzeciak napisał(a):Osłona zbiornika oleju to jakiś żywiczny zammiennik czy "sztukateria" jakaś?


HK1886 napisał(a):Darek Trzeciak napisał(a):Osłona zbiornika oleju to jakiś żywiczny zammiennik czy "sztukateria" jakaś?
"Sztukateria".![]()
Mam tamijowych Spitfajerów chyba ze sześć, z czego trzy powycinane bo się kiedyś za nie już zabierałem.
Więc w tym przypadku sięgnąłem do pudełka z częściami i wyjęła mi się osłona od tropikalnej piątki.
Kiedyś już pokazywałem podręczny magazynek...![]()






HK1886 napisał(a):Czyli malowanie jednym kolorem na Ajsa.


Daniel iceman Gronowski napisał(a):Też sobie znalazłeś sposób na malunki
Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):Jakim tak ładnie aerografem operujesz ?


HK1886 napisał(a):Daniel iceman Gronowski napisał(a):Też sobie znalazłeś sposób na malunki
Obmalowałem dzisiaj spód SKAJem i daje się prosto, bez kombinacji zróżnicować powierzchnię. Generalnie metoda ma duży potencjał i będę ją musiał pod kątem swoich wymagań dopracować.![]()

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości
