SU-76i (Dragon 1:35)

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Moderator: xenomorph

Re: SU-76i

Postprzez pawel » niedziela, 23 sierpnia 2009, 21:53

Strug napisał(a):Skąd Ty to wszytko wiesz?.

A stąd:
http://dishmodels.com/wshow.htm?p=461
:)
Mam pewne podejrzenia co do wyglądu tego pojazdu przed zniszczeniem.
Pawel
pawel
 
Posty: 206
Dołączył(a): sobota, 23 maja 2009, 17:28

Reklama

modele polskich samolotów

Re: SU-76i

Postprzez Strug » środa, 2 września 2009, 09:09

Żeby nie było, że nic nie robię, to krótka relacja z postępu prac.

Dokupiona metalowa lufka.
Obrazek

Najbardziej czasochłonnym zajęciem myło oczyszczenie wszystkich ogniwek ze śladów po wypychaczach i sklejenia ich w taśmy. Ale udało się.
Obrazek

I tak to wygląda po założeniu na sucho (żadne z kół nie jest przyklejonych)
Obrazek

Z drobiazgów, to wydrążyłem wizjer kierowcy by móc potem wstawić tam "pancerną" szybkę.
Obrazek

Na szczęście na wypraskach dragona są wszystkie niezbędne elementy do zrobienia wersji J i L, tak więc wykonanie wczesnej L-ki nie nastręczy żadnych problemów.

Tu zawiasy, które w wersji M/N zostały usunięte z zewnątrz.
Obrazek

Teraz zostało zdetalowanie kadłuba i można się brać za nadbudówkę.
Pozdrawiam
Sebastian Strugacki
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Strug
 
Posty: 155
Dołączył(a): wtorek, 7 kwietnia 2009, 11:34

Re: SU-76i

Postprzez klajus » środa, 2 września 2009, 15:57

Cześć,

temat świetny, a to, że sam będziesz dorabiał górę to niezłe wyzwanie.
Taką konwersję robi firm MR Modelle, kiedyś się interesowałem bo planuję zrobić SG-122.
Pozdrawiam z mojego brodzika intelektualnego, Paweł Klaja, Fun-sklejacz tworzący rzeczy z gruntu słabe albo przeciętne...
http://pawelklaja.blogspot.com
Tekst roku:
[..] ... więc nie ma go co manieryzmem rodem z "Super modelu" psuć. Modelarstwo redukcyjne to fakty w skali a nie mity i radosna twórczość. ... [...]
Avatar użytkownika
klajus
 
Posty: 1913
Dołączył(a): środa, 24 października 2007, 13:24
Lokalizacja: Jülich/Niemcy

Re: SU-76i

Postprzez Strug » wtorek, 8 września 2009, 09:33

Mizerny, ale zawsze postęp prac.
Prawie wszystkie plastikowe części kadłuba zostały przyklejone, teraz czas na blacharkę.

Blaszki pod błotnikami to taka sztuka dla sztuki, bo po założeniu kół z gąsienicami niewiele tam widać.
Żeby pojazd był ciekawszy wystrugałem uchylony boczny wizjer kierowcy.
Obrazek
Obrazek

Z ramki tamiyi zrobiłem spawy po bokach wlotów powietrza. Zdjęcie może nieostre, ale zapewniam Was że w Realu,- wyglądają bosko.:)
Obrazek

P.S. Wiem, że są dostępne konwersje na SU-76i, ale sporo one kosztują a przebudowa "trójki" na SU jest trywialnie prosta.
Pozdrawiam
Sebastian Strugacki
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Strug
 
Posty: 155
Dołączył(a): wtorek, 7 kwietnia 2009, 11:34

Re: SU-76i

Postprzez Mariusz 72 » wtorek, 8 września 2009, 21:31

Strug napisał(a):Z ramki tamiyi zrobiłem spawy po bokach wlotów powietrza...

Dobrze, że zrobiłeś ale niestety prawie nic nie widać. Powinny jeszcze być na narożnikach.
Jeśli masz ochotę podetalizować to popraw detal amortyzatorów. Powinno tam być takie malutkie żeberko.
Dragon w przeciwieństwie do Tamyia strasznie to spaskudził w starych modelach.
Widzę, że ten model w porównaniu ze Stug III C/D jest świetnej jakości.
Tak ogólnie to fajnie Ci idzie. Sporo już masz. Obserwuję.
Avatar użytkownika
Mariusz 72
 
Posty: 1157
Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2008, 23:33
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Poprzednia strona

Powrót do Pojazdy wojskowe - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości