hribo99 napisał(a):Czyli, że powinienem to prysnąć jeszcze jedną warstwą bieli, tak żeby pokryć trochę te znaki ?
hribo99 napisał(a):Czyli, że powinienem to prysnąć jeszcze jedną warstwą bieli, tak żeby pokryć trochę te znaki ? Czy już lepiej zostawić jak jest?
Bombki poszły na RLM 70.





Tomasz Dzieciątkowski napisał(a):hribo99 napisał(a):Dzięki za informacje o bombach. Tutaj instrukcja podała RLM65, a że mi to jakoś do spodu pasowało to nie sprawdziłem. Teraz już nic z tym nie zrobię, bo na kalki poszedł lakier, więc ich nie odkleję.
Olej te napisy i przemaluj. Na wielu bombach ich nie było widać, a RLM65 będzie wyglądał dziwacznie.
net_sailor napisał(a):Akurat C1000 jak najbardziej mogły być niebieskie. (...)
marco2607 napisał(a):Może jeszcze trochę przeszlifujesz ,papier 2500 i nie było by tej kaszki na lakierze. Zastanawia mnie też kolor wnęk podwozia ,
chyba powinien być rlm02 , ten wygląda na ciemniejszy.
Tomasz Dzieciątkowski napisał(a):net_sailor napisał(a):Akurat C1000 jak najbardziej mogły być niebieskie. (...)
A to przepraszamZwłaszcza Autora wątku, któremu namąciłem w głowie. Tak to niestety bywa, gdy człowiek nie sprawdzi i idzie po standardach...
hribo99 napisał(a):Osz Ty łobuzie, a ja już bomby "pocisnąłem" RLM 70 :/... takie piękne napisy eksploatacyjne poszły w ...
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
