German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Moderator: xenomorph

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Marek Barański » środa, 12 sierpnia 2015, 23:39

W panzerwrecksach jest zdjęcie Blitza Allrada z vierlingiem ale to pewnie jakaś późnowojenna prowizorka. Mnie się wydaje że taka kombinacja miała po prostu kłopoty ze statecznością i cięższy truck był w tym względzie lepszy. Na Oplach Maultierach montowano flaka 3.7 cm a taka armata też miała "kopa" i to może większego.
Avatar użytkownika
Marek Barański
 
Posty: 952
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:20
Lokalizacja: Warszawa

Reklama

modele polskich samolotów

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Greif » czwartek, 13 sierpnia 2015, 08:39

No pewnie na koniec wojny to się nikt nie martwił o ciężarówkę, a co do 37 to ma mniejszą znacznie szybkostrzelność więc problem mniejszy z stabilizacją ale nawet w 4500 dodawane były wsporniki do stabilizacji... no i konstrukcja solidniejsza...
Greif
 
Posty: 394
Dołączył(a): czwartek, 20 września 2007, 19:05
Lokalizacja: Motherwell/Scotland

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Paweł Leszczyński » czwartek, 13 sierpnia 2015, 09:35

Marek Barański napisał(a):W panzerwrecksach jest zdjęcie Blitza Allrada z vierlingiem...

O tę fotkę chodzi?:
Obrazek
Avatar użytkownika
Paweł Leszczyński
 
Posty: 1935
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 21:12
Lokalizacja: Olesno

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Marek Barański » czwartek, 13 sierpnia 2015, 15:13

To akurat z tego co kojarzę jest MB L4500, jest zdaje się druga fotka od przodu.
Avatar użytkownika
Marek Barański
 
Posty: 952
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Fahoo » czwartek, 13 sierpnia 2015, 21:20

MB L4500 ma podwójną rame z tego co widze
Avatar użytkownika
Fahoo
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2015, 16:39
Lokalizacja: Białystok

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Marek Barański » piątek, 14 sierpnia 2015, 10:49

Rama jest zwyczajna , podłużnice z ceowników na tym dwie długie dechy/kantówki i poprzeczne podpory paki tez z drewna na łączeniach wzmocnione blachą. Opel z tymi stalowymi profilami pod paką jest dość oryginalny wśród innych ciężarówek.
Avatar użytkownika
Marek Barański
 
Posty: 952
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Fahoo » sobota, 15 sierpnia 2015, 19:05

MB
Obrazek



a na tym foto widac wzmocnienie pod skrzynią w MB
Obrazek
Avatar użytkownika
Fahoo
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2015, 16:39
Lokalizacja: Białystok

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Greif » sobota, 15 sierpnia 2015, 22:51

yyy ale to nie jest żadne wzmocnienie tylko normalne mocowanie skrzyni. Podłużnice wzdłuż ramy mocowane za pomocą śrub i podkładek (płaskownik z otworami) .
Greif
 
Posty: 394
Dołączył(a): czwartek, 20 września 2007, 19:05
Lokalizacja: Motherwell/Scotland

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Fahoo » niedziela, 16 sierpnia 2015, 09:13

tak czy siek to jest wzmocnienie skrzyni ładunkowej żeby nie pękała
tu tego wzmocnienie nie ma co gadać brak
Obrazek
Avatar użytkownika
Fahoo
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2015, 16:39
Lokalizacja: Białystok

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Greif » niedziela, 16 sierpnia 2015, 10:19

bo w oplu było kilka rozwiązań mocowania skrzyni... tak na szybko
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
to co zaproponowała Tamiya jest jak najbardziej ok więc nie wiem w czym masz problem? W tym systemie mocowania nie ma żadnych dodatkowych wzmocnień, pojawiły się one dopiero w późniejszym okresie produkcji ze względu na "zdolności" żołnierzy- czyt. przeładowywanie ciężarówki do granic możliwości :D
Greif
 
Posty: 394
Dołączył(a): czwartek, 20 września 2007, 19:05
Lokalizacja: Motherwell/Scotland

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Fahoo » niedziela, 16 sierpnia 2015, 17:28

Greif napisał(a):bo w oplu było kilka rozwiązań mocowania skrzyni... tak na szybko


to co zaproponowała Tamiya jest jak najbardziej ok więc nie wiem w czym masz problem? W tym systemie mocowania nie ma żadnych dodatkowych wzmocnień, pojawiły się one dopiero w późniejszym okresie produkcji ze względu na "zdolności" żołnierzy- czyt. przeładowywanie ciężarówki do granic możliwości :D



dzięki za foto...strugam dalej Flak-a
Avatar użytkownika
Fahoo
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2015, 16:39
Lokalizacja: Białystok

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Fahoo » niedziela, 16 sierpnia 2015, 19:07

mnustwo drapania nożykiem nadlewek na tym Flak-u :-/
ale jakoś idzie...szpary nadlewam klejem potem to drapie ,po nałożeniu podkładu nie bedzie nic widać niedoskonałości mowa o body nie o lufach ;o)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Fahoo
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2015, 16:39
Lokalizacja: Białystok

Re: German 3ton 4x2 cargo truck OPEL BLITZ 1:35

Postprzez Fahoo » niedziela, 23 sierpnia 2015, 15:38

Testowo "podmalowałem" lufy i prowizorycznie zamocowałem

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Fahoo
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2015, 16:39
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia strona

Powrót do Pojazdy wojskowe - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości