Na razie zacząłem od namiastki wnętrza, skleiłem kadłub i porobiłem troszkę wokoło skrzydeł.
Parę fotek:


















piotr dmitruk napisał(a):Czym konkretnie rzeźbiłeś "lejki" na lufach?
Nie jest to Tamka ani Hase czy nawet Edek ale leciwy przepak Trimastera wsadzany teraz przez Dragona do zestawu Ta 154 Mistel.
Czarny napisał(a):Kubo, przypomnę ci że w temacie o samolocie Buhligena wypowiedzieliście się, że czym pomaluję tak będzie dobrze. Wybrałem ten schemat z premedytacją, bo po prostu znacznie bardziej mi się podoba niż szaro-szary z domieszka ciemnej zieleni, jaki pewnie był w rzeczywistości. Mówiąc krótko postawiłem na efekt estetyczny ;)
Za babola z kabina przepraszam. Mea culpa, na zdjęciu dobrze widać, że to powinna być inna kabinaco jeszcze powinienem poprawić?
Kubo czy masz jakieś dobre papiery na pylon wz. Erla?
Czarny napisał(a):Z kołami jest dużo roboty. Dragon proponuje ustawienie blednę do tego jeszcze leciwy wiek form zrobił tu swoje. Problemy piętrzy szczególnie element służący do chowania koła, ten idący ukośnie od goleni do luku.
Niestety muszę prace przystopować ponieważ dragon nie dołączył do kalkomanii żadnych napisów eksploatacyjnych i muszę czekać na kalką. Tutaj Kubo do ciebie jeszcze jedno pytanko. Jak jakościowo w 1944 wyglądały te napisy? Czy były jak z pod igły czy zdarzało się malarzom jakieś babole? Bo myślę nad zrobieniem ich jako komplet pieczątek do odciskania?
Czarny napisał(a):Jak jest z tym stopniem, czy on jest wciągany na czas lotu?
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości
