
Zakupiłem takowy model, czytałem że ma nieciekawe "momenty" np. za wąska osłona przedziału uzbrojenia.
Dlatego też mam pytanie jak mocno wdepnąłem?
Na co uważać co dokładnie jest do poprawki

shadowmare napisał(a):Do zrobienia:
1. osłona na nosie
2. gondole silnika
3. łączenie skrzydeł z kadłubem
4. chyba szpachlowanie klap
wadą jest niemożność zrobienia zamkniętego kokpitu
Jak się nie boisz przeróbek to model dla Ciebie, jeśli nie chce Ci się to sprzedaj i kup Dragona.
MIRO napisał(a):Szklarnię można zamknąć, a Dragon nie robi wersji E.
witox napisał(a):MIRO napisał(a):Szklarnię można zamknąć, a Dragon nie robi wersji E.
Robi już od jakiegoś czasu
Ogólnie Eduard nie jest zły, choć ma jakiś problem z geometrią kadłuba o ile dobrze pamiętam. Ale Bf 110 z Dragona to jednak wyższy poziom.

Komandor napisał(a):Czekam na Smokowego "G".
witox napisał(a):MIRO napisał(a):Szklarnię można zamknąć, a Dragon nie robi wersji E.
Robi już od jakiegoś czasu

macias13_84 napisał(a):Czyli nie jest aż tak źle(widziałem zdjęcie MIRO na SF z rozpychaniem pokrywy), a co z goleniami gdzieś ktoś pisał że są problemy z podwoziem
HK napisał(a):A czy te problemy dotyczą również modelu w 1/72? Konkretnie wersji C?





Patrząc na zdjęcia, to mam wrażenie, że chyba nie.silesia_sklejacz napisał(a):... gondole silników wskakują w swoje miejsce wyjątkowo gładko - potrzeba niewiele szpachli...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
