GrzeM napisał(a):Słuchajcie, a skąd tak na prawdę wiadomo, że to był Brandenburg a nie Oeffag? Zawsze mi się wydawało, że pierwsze loty wykonywano na Oeffagach C i chyba też zdjęcia z początków awiacji na Lewandówce pokazują Oeffagi?

Komandor napisał(a):Oglądałem to vacu ze Sierry. Ludzieeee przecież tam jest 20 części na krzyż, prawie 2/3 modelu trzeba dorobić od podstaw, nie mówiąc już o nacinaniu powierzchni wręg i wykonaniu faktury płóciennej.
Komandor napisał(a): Model Biesa z Broplanu wydaje mi się, na pierwszy rzut oka dziesięć razy bardziej szczegółowy niż ta Sierra.
Komandor napisał(a):No, nie chciałbym nikomu obrzydzać pracy z vacu, bo może ja się tak negatywnie nastawiam, ale polepiłem trzy modele vacu. Nie dziękuję, wole robić od podstaw.
Andrzej Godlewski napisał(a):Jak Hansa-Brandenburg CI to może warto by wiedzieć jakiej serii były to samoloty z dwóch firm Phöenix i UFAG .
Wiadomo że różniły się od siebie i to nie tylko numerem serii , więc pytanie czy są wiarygodne źródła z których można się dowiedzieć jakie dokładnie były to samoloty .
Czytając różne publikacje odnoszę wrażenie że jeden przepisywał od drugiego a ten pierwszy co to napisał oparł to tylko na domysłach .

potez napisał(a):uczcie sie mądre książki wyszukiwac i czytać..
w mądrych jest rozpiska wszystkich 22 polskich Brandenburgów, które mieliśmy nie z dwóch a z 7 różnych serii.
lot bojowy ze Lwowa - 16.12.1918 załoga por. pil. Stefan Stec i por. obs. KAzimierz Schmidtt (Gaszyn) Brandenburg C.I produkcji Phoenix nr 27.30 silnik AD 160 KM
Wesołych Świąt!!!
ps: dobre plany też są dostępne bez najmniejszego problemu... wystarczy troszeczkę poszukać...

Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości
