wuen napisał(a):...............
per aspera ad astra
Jedyną gwiazdą, jaka mi się ostatnio zdarzyła, była ta pierwsza po kolacji w czwartek
Natomiast cierpienie i trud, to chleb powszedni
A poważnie: trudno idzie budowa, bo muszę dojść co do czego. Fujimi dało do swoich modeli silnik z cewkami dwuiskrowymi i dwoma rozdzielaczami zapłonu. Wyjątkiem jest model 356B Cabrio. Tam jest klasyczny silnik 1600GS z jedną kopułką. Niestety do tego silnika (mimo, że jest on większości tego typu samochodach) nie pasują blaszki zarówno Gionc'a, jak i KA-Models.
Nie przejmuję się tym, gdyż jakość wyprasek Fujimi jest świetna i można "wycisnąć" z nich wiele.
Planuję ponacinać (pogłębić) szpary między żebrami cylindrów. To powinno poprawić efekt.
Co o tym myślisz ?
Waldek, korzystając z okazji chciałbym się przypomnieć w sprawie tych blaszek, które ewentualnie Ci zostały z budowy P356. Bardzo mi na tym zależy, bo nie mogę się skontaktować z Giovanni'm. Nie odpisuje na e-mail'e ani na wiadomości na FB.
Tymi blaszkami, które mam nie opękam czterech modeli ..... a zakup drugiego zestawu KA-Models raczej nie wchodzi w rachubę.