1) 11 punktów mocowania zawieszenia po każdej stronie do ramki - mordownia przy obróbce
2) konieczność szpachlowania połączenia górnej i dolnej części kadłuba - szpary spore, przynajmniej w moim egzemplarzu
3) uważać na instrukcję:
3a) wieże nie są identyczne, co ledwo ledwo w instrukcji na pudełku widać, lepiej na rysunku w gazetce
3b) płyta pod wieże - są dwie (druga do 7tp), widoczność którą wziąć jak wyżej.
Wątpliwości i pytania przed kolejnym etapem:
1) lufy km-ów i chłodnice, na jaki kolor? W opisie jest coś pod gunmetal, na rysunkach i lufy i chłodnice są w kamuflażu.
2) górne rolki - miały bandaże?
3) wloty powietrza - jakie są w modelu widać, na siatki nie ma jak wymienić. Pomalować i dać bardzo mocnego washa? Czarnego, brąz van Dycka?
4) narzędzia na obydwu błotnikach - nie bardzo widzę które elementy są metalowe a które drewniane, nie mam wizji kolorów w związku z tym
5) liny holownicze - czy polskie Vickersy je miały? Jeżeli tak to jak ułożone (fotka by się przydała) - dorobię.
Fotki z obecnego etapu poniżej. Szpachla jeszcze nie szlifowana.






















