Marin napisał(a):Witaj Ripper. świetny temat. W planach tez mam mesia. Co do nitów niezłą miałeś przeprawę. Gratuluję wytrwałości. Motling faktycznie chyba zbyt wyrazisty.
Cześć, co do "Mesia" wiem ma być "13-tka"
Marin napisał(a):Witaj Ripper. świetny temat. W planach tez mam mesia. Co do nitów niezłą miałeś przeprawę. Gratuluję wytrwałości. Motling faktycznie chyba zbyt wyrazisty.
Ripper1 napisał(a):


karambolis8 napisał(a):Hej. Malowanie fajneSuper, że taśma nie ściągnęła nitów. Ale kurczę, zrób jaśniejsze zdjęcia i zbliżenia, żeby te nity zobaczyć, bo o to chyba chodzi w tej relacji, a na tych fotkach zupełnie nie widać efektu
Kendzior napisał(a):Ripper1 napisał(a):
Ależ srebrzą te wskaźniki wychylenia klap. BTW, one powinny być chyba trochę wyżej, tak aby w pozycji zamkniętej nie były widoczne, a w wychylonej - tuż przy tylnej krawędzi płata.
Dla celów dyskusji / For discussion purposes only
Dla celów dyskusji / For discussion purposes only
To są co prawda muzealne egzemplarze i do tego późniejsze, ale w F-4 było chyba tak samo.
Poza tym fajnie wygląda z oznaczeniami, trochę przełamały monotonię szarości kamuflażu
Pozdrawiam
Hubert
Georg01 napisał(a):Górne lotki przykadłubowe w Bf 109F miały szczelinę na całej krawędzi spływu. Nie pamiętam, czy Hasegawa to uwzględniła. Raczej napewno nie.





gzt napisał(a):Ladnie wyglada. Mysle ze musisz zrobic nastepny i od poczatku zrobic te poprawki i detale do ktorych doszedles w tym czasie :-) Po co trudzic sie na skonczonym modelu? Maly blad i cala robota do bani :-( Szkoda by bylo :-) bo naprawde ladnie sie prezentuje.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości
