Marin napisał(a):Moje wnioski są następujące, żeby nie przedłużać. Końcówka tej rynienki na pewno nachodziła trochę na właz - przynajmniej ta część zaokrąglona. Jeżeli chodzi o to który wyrzutnik to dla A-8 w wersji dłuższej, bo był on montowany od tej wersji bardziej wysunięty do przodu. W wersji A-7 był cofnięty ale koniec "rynienki" przychodził tak samo więc do A-7 był krótszy wariant z zestawu Eduarda. Tyle moich wniosków.
Kuba P. napisał(a):Marin napisał(a):Moje wnioski są następujące, żeby nie przedłużać. Końcówka tej rynienki na pewno nachodziła trochę na właz - przynajmniej ta część zaokrąglona. Jeżeli chodzi o to który wyrzutnik to dla A-8 w wersji dłuższej, bo był on montowany od tej wersji bardziej wysunięty do przodu. W wersji A-7 był cofnięty ale koniec "rynienki" przychodził tak samo więc do A-7 był krótszy wariant z zestawu Eduarda. Tyle moich wniosków.
W zasadzie słusznie. Pylon był wysunięty w przód od wersjach A-8 i A-9 odpowiednio F-8 i F-9. Chodziło o wyważenie samolotów wyposażonych w tylny zbiornik na materiały pędne (cylindryczny).
W modelach Edka czy Hasegawy są dwa rodzaje, krótszy stosuje się do A-7 i dłuższy dla A-8 i wyżej.
Gniazdo o którym mowa zawierało podłączenia elektryczne oraz przewód paliwa i sprężonego powietrza. Owiewka ETC zachodziła na gniazdo i sięgała na obrys dolnej pokrywy dostępowej do kadłuba.
W modelu są o ile pamiętam otwory montażowe, używaj dłuższego pylonu.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
