Fw-190 A-8, Eduard + Karaya, 1:48

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: Fw-190 A-8, Eduard + Karaya, 1:48

Postprzez Ripper1 » niedziela, 3 kwietnia 2016, 19:50

Oj z uwagą czytam wszystkie informacje bo sam mam szczery zamiar zabrać się za "krótką" foczkę a nauki nigdy za wiele.
Avatar użytkownika
Ripper1
 
Posty: 363
Dołączył(a): sobota, 15 listopada 2014, 09:14

Reklama

Re: Fw-190 A-8, Eduard + Karaya, 1:48

Postprzez Kuba P. » poniedziałek, 4 kwietnia 2016, 19:28

Marin napisał(a):Moje wnioski są następujące, żeby nie przedłużać. Końcówka tej rynienki na pewno nachodziła trochę na właz - przynajmniej ta część zaokrąglona. Jeżeli chodzi o to który wyrzutnik to dla A-8 w wersji dłuższej, bo był on montowany od tej wersji bardziej wysunięty do przodu. W wersji A-7 był cofnięty ale koniec "rynienki" przychodził tak samo więc do A-7 był krótszy wariant z zestawu Eduarda. Tyle moich wniosków.


W zasadzie słusznie. Pylon był wysunięty w przód od wersjach A-8 i A-9 odpowiednio F-8 i F-9. Chodziło o wyważenie samolotów wyposażonych w tylny zbiornik na materiały pędne (cylindryczny).
W modelach Edka czy Hasegawy są dwa rodzaje, krótszy stosuje się do A-7 i dłuższy dla A-8 i wyżej.

Gniazdo o którym mowa zawierało podłączenia elektryczne oraz przewód paliwa i sprężonego powietrza. Owiewka ETC zachodziła na gniazdo i sięgała na obrys dolnej pokrywy dostępowej do kadłuba.
W modelu są o ile pamiętam otwory montażowe, używaj dłuższego pylonu.
Avatar użytkownika
Kuba P.
 
Posty: 9398
Dołączył(a): sobota, 10 listopada 2007, 23:07
Lokalizacja: Warszawa/Wodzisław Śl.

Re: Fw-190 A-8, Eduard + Karaya, 1:48

Postprzez Marin » poniedziałek, 4 kwietnia 2016, 19:34

Kuba P. napisał(a):
Marin napisał(a):Moje wnioski są następujące, żeby nie przedłużać. Końcówka tej rynienki na pewno nachodziła trochę na właz - przynajmniej ta część zaokrąglona. Jeżeli chodzi o to który wyrzutnik to dla A-8 w wersji dłuższej, bo był on montowany od tej wersji bardziej wysunięty do przodu. W wersji A-7 był cofnięty ale koniec "rynienki" przychodził tak samo więc do A-7 był krótszy wariant z zestawu Eduarda. Tyle moich wniosków.


W zasadzie słusznie. Pylon był wysunięty w przód od wersjach A-8 i A-9 odpowiednio F-8 i F-9. Chodziło o wyważenie samolotów wyposażonych w tylny zbiornik na materiały pędne (cylindryczny).
W modelach Edka czy Hasegawy są dwa rodzaje, krótszy stosuje się do A-7 i dłuższy dla A-8 i wyżej.

Gniazdo o którym mowa zawierało podłączenia elektryczne oraz przewód paliwa i sprężonego powietrza. Owiewka ETC zachodziła na gniazdo i sięgała na obrys dolnej pokrywy dostępowej do kadłuba.
W modelu są o ile pamiętam otwory montażowe, używaj dłuższego pylonu.


No to amen w temacie ETC. Dzięki Kuba.
Marin
 
Posty: 235
Dołączył(a): sobota, 15 lutego 2014, 15:20

Re: Fw-190 A-8, Eduard + Karaya, 1:48

Postprzez Arcturus » poniedziałek, 4 kwietnia 2016, 19:54

Ja też dziękuję!
Avatar użytkownika
Arcturus

100-lecie Niepodległości
 
Posty: 2092
Dołączył(a): wtorek, 28 września 2010, 19:07
Lokalizacja: Chrobacya

Poprzednia strona

Powrót do Lotnictwo - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości