Niestety zdecydowanie wydłuży to prace nad modelem
![:(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://www.fajga.pl/modele/p11_pwm_443.jpg)
![Obrazek](http://www.fajga.pl/modele/p11_pwm_444.jpg)
![Obrazek](http://www.fajga.pl/modele/p11_pwm_445.jpg)
Nacinając poprzednio linie podziału poszycia pracowałem chyba w jakiejś pomroczności jasnej i chyba błędnie przeprowadziłem pomiary. Musiałem na nowo naciąć linie na całej tylnej części kadłuba.
Z pomocą przyszła mi znowu masa MS, której tym razem użyłem w roli szpachlówki.
Masę wciskałem w stare linie "kulając" po niej wykałaczką.
![Obrazek](http://www.fajga.pl/modele/p11_pwm_446.jpg)
Na poniższych zdjęciach widać jak doskonale się sprawdziła - nie popękała przy prowadzeniu nowych linii praktycznie na zaszpachlowanych starych.
![Obrazek](http://www.fajga.pl/modele/p11_pwm_447.jpg)
![Obrazek](http://www.fajga.pl/modele/p11_pwm_448.jpg)
Wróciłem jeszcze na chwilę na ogon modelu, aby dopasować szerokość końcówki kadłuba do steru kierunku ...
![Obrazek](http://www.fajga.pl/modele/p11_pwm_449.jpg)
...i ustalić położenie obu stateczników względem kadłuba. Kąt zaklinowania statecznika poziomego można regulować, podobnie jak w prawdziwym samolocie.
![Obrazek](http://www.fajga.pl/modele/p11_pwm_450.jpg)
![Obrazek](http://www.fajga.pl/modele/p11_pwm_451.jpg)