wojtek michalik napisał(a):A o tym wiedziałeś?
Nie wiedziałem, ale i nie szukałem. Od początku planowałem, że następny model po Ile-14 też będzie robiony od podstaw. Gdyby duży producent miał w ofercie lub zapowiedział B-747 to na pewno wziąłbym się za coś innego. Z tego powodu odpadł od razu C-17 - po tym jak w siedem-dwójce zapowiedział go bodaj Kinetic (lub inny Chińczyk) dłubanie w Globemasterze straciło sens.
Harrier - parę lat temu Wunala widywałem regularnie na trasie Londyn - Hong-Kong - Sydney i Londyn - Bangkok - Sydney. Nie mam notatek pod ręką, ale o ile dobrze pamiętam lot do Sydney był u nas mniej więcej 14.20-14.40. Wunala potrafił się minąć z malezyjskim Hibiscusem z Kuala Lumpur i dopiero wtedy był szał
Niestety zrobienie któregoś z tych delikwentów mnie przerasta psychicznie - tyle foteli, przy każdym pełno detali, potem te okienka, maskowanie... Wolę Cargo
Pięknych transportowców też było dużo - KLM, MASCargo, JAL Cargo, Nippon, Emirates, Cathay i wiele innych. Jest z czego wybierać i wciąż się zastanawiam. Brudny jak świnia Cargolux też wchodzi w grę
Póki co jest tak - pierwsze cięcia plastiku i mam ogólną sylwetkę plus parę wręg. Muszę zorganizować jakieś sensowne, najlepiej szare tło. Białe na białym ładnie wygląda, ale przy tej wielkości obiektu do fotografowania jest za dużo zabawy z oświetlaniem.