Rafako napisał(a):Na zachętę albo dla innego lobbingu
Dzięki, czuję się zachęcony, ale jak na razie boję się pracy z metalizerami

Może wykonam go w malowaniu OD/NG...?
Atlis napisał(a):Ja tam bym chętnie zobaczył Jaskółkę. Edek już wypuścił kilka dodatków, można rzeźbić. ;-)
Model wymuskany jak ta lala, ale powód wstrzymania się z jego budową jak wyżej
Muśtax napisał(a):109-tka w bardzo udanym wykonaniu
Dzięki!
Muśtax napisał(a):jak dla mnie w kabinie nie powinno być węża paliwowego
Pudło, przewód paliwowy w kabinie nie musiał oznaczać podwieszenia zbiornika, co Kuba już wyjaśnił powyżej
Muśtax napisał(a):Co do następnego modelu warsztatowego to postuluję za Dzbankiem
Tak będzie! Prace w szoferce już nawet ruszyły

Kuba P. napisał(a):Bardzo ładnie wykonany model, brawo. Fajnie wygląda. Bardzo czysta robota.
Dzięki! Cieszę się, że się podoba!
Kuba P. napisał(a):Malowania nie oceniam, nie chce mi się zdjęć oryginału szukać.
Pozwolę sobie wrzucić dwa:


Kuba P. napisał(a):Natomiast jest wlew MW zostawiony po prawej stronie na grzbiecie, powinien być zaszpachlowany
Kuba P. napisał(a):zgadłem?
Oczywiście Kuba, że zgadłeś, tak sobie myślałem proponując tą zabawę, że potrwa ona do czasu pojawienia się Twojego komentarza

Przegapiłem informację w instrukcji o zaszpachlowaniu tego wlewu i zorientowałem się dopiero na etapie klejenia kalkomanii

Wlew z tyłu po prawej wg instrukcji był i zostawiłem go wraz ze stosownym oznaczeniem. Zaskoczeniem dla mnie jest natomiast informacja, że nie powinno być gniazda ładowania powietrza do MK 108 i to nie dlatego, że z tym polemizuję (za cienki w uszach jestem) tylko dlatego, że instrukcja o tym chyba milczy? Sprawdzę po powrocie do domu. Tak czy inaczej zabawę w poszukiwanie "wielbłąda" niniejszym uważam za zakończoną i gratuluję Kubie miana odkrywcy!
