karolkonw napisał(a):to ciekawe... meserszmit kazden jeden w kazdej skali to 11 stron tematu tutaj KARAS duma &honor polski wtryskowy nie jakies zywice i nic.. no prawie nic:(
..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
astarott napisał(a):GrzeM napisał(a):apsynth napisał(a):Nie zachowały się żadne zdjęcia więc do końca nie wiadomo jak wyglądała.
Zdjęcia są, z Dęblina. Kołyskę widać, ...
A kolega by się tymi zdjęciami podzielił?
potez napisał(a):Hmmm...
To ja, tak dwa pytania na szybko: jak wyglądają lotki w statecznikach
Czym się rożnił silnki pegaz od silnika bristol
Jak już coś piszecie ludzie, to przynajmniej zastanawiajcie sie co
karolkonw napisał(a):to ciekawe... meserszmit kazden jeden w kazdej skali to 11 stron tematu tutaj KARAS duma &honor polski wtryskowy nie jakies zywice i nic.. no prawie nic:(
astarott napisał(a):GrzeM napisał(a):apsynth napisał(a):Nie zachowały się żadne zdjęcia więc do końca nie wiadomo jak wyglądała.
Zdjęcia są, z Dęblina. Kołyskę widać, ...
A kolega by się tymi zdjęciami podzielił?
apsynth napisał(a):- późne serie Karasia B miały reflektor tylko na prawej goleni,
.
iras67 napisał(a):apsynth napisał(a):- późne serie Karasia B miały reflektor tylko na prawej goleni,
.
Z reflektorami Karasia jest trochę pokrętnie. Przy okazji rozgryzania sprawy slotów znalazłem zdjęcie Karasia A zrobione w Toruniu przy okazji szkolenia Bułgarów gdzie reflektora nie ma na lewej patrząc od strony pilota...
..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
astarott napisał(a):iras67 napisał(a):apsynth napisał(a):- późne serie Karasia B miały reflektor tylko na prawej goleni,
.
Z reflektorami Karasia jest trochę pokrętnie. Przy okazji rozgryzania sprawy slotów znalazłem zdjęcie Karasia A zrobione w Toruniu przy okazji szkolenia Bułgarów gdzie reflektora nie ma na lewej patrząc od strony pilota...
Lewy reflektor był ruchomy, ustawiany przez pilota, a poniżej niego reflektor sygnalizacyjny, prawy był nieruchomy. Jak widać na zdjęciu ten egzemplarz nie ma stałego prawego. no chyba że apsynth pisze o tym drugim prawym
iras67 napisał(a):[
Widać te zagadkowe sloty lub blachy które je zastąpiły
apsynth napisał(a):Co do różnic w silnikach w AJ Press - Monografie Lotnicze 023 - PZL P-23 Karaś strona 88 są zdjęcia obu silników - mogę Ci podesłać skan na mejla.
Silniki dokładnie nazywały się Pegaz II M2 i Bristol Pegazus VIII.
Biję się w pierś za zbytnie upraszczanie ;)
..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości