..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
Krzysiek Kowalik napisał(a):Jak nie zdobędę będę próbował coś z szablonami kombinować, choć przy numerze seryjnym maszyny będzie kłopot.
Atlis napisał(a):Ciekawy kolor wnętrza...
2. Samolot miał karabiny w skrzydłach? Bo na zdjęciach tak jakby były zaślepione. Na zdjęciach chyba Spitów widziałem że były tak jakby zaklejane. O co chodzi?
Murek napisał(a):2. Samolot miał karabiny w skrzydłach? Bo na zdjęciach tak jakby były zaślepione. Na zdjęciach chyba Spitów widziałem że były tak jakby zaklejane. O co chodzi?
Otwory wylotów luf karabinów mogły być zaklejane płótnem, Anglicy mieli taki zwyczaj, w Spitach, jak wspomniałeś, Hurricanach... żeby brud nie leciał zapewne.
Krzysiek Kowalik napisał(a):Szybkie pytanie. Stery wysokości i kierunku na ogonie były blaszane czy płócienne? Wysokości wyglądają na blaszane. Nie wiem czy nitować.
Sherman napisał(a):Murek napisał(a):2. Samolot miał karabiny w skrzydłach? Bo na zdjęciach tak jakby były zaślepione. Na zdjęciach chyba Spitów widziałem że były tak jakby zaklejane. O co chodzi?
Otwory wylotów luf karabinów mogły być zaklejane płótnem, Anglicy mieli taki zwyczaj, w Spitach, jak wspomniałeś, Hurricanach... żeby brud nie leciał zapewne.
A nie było przypadkiem tak, że zbrojmistrz zaklejał po naładowaniu? Żeby po prostu było widać czy samolot jest gotowy do lotu?
greatgonzo napisał(a):W tej sytuacji człowiek zastanowił się dwa razy, gdy chciał sobie skrócić drogę do kasyna idąc przed frontem zaparkowanych myśliwców, na których skrzydłach zobaczył świeże, czerwone zaślepki, czyli osiem odbezpieczonych trzystatrójek na samolot.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości