


Atlis napisał(a):S-13?

Arcturus napisał(a):w malowaniu słowackim.

Jacek Bzunek napisał(a):
Temat fajny ale 534 z zdemontowaną osłoną kabiny i bez owiewek na kołach wygląda smutno ;)
Atlis napisał(a):Arcturus - napisz do mnie na FB, coś tam mam, choć pewnie człowiek ze Słowacji będzie miał podobne materiały.
barszczo napisał(a):Obserwuję i kibicuję bo model coś dziwnie znajomy.


fragles napisał(a):Sorki, Pany, ale uważam, że Avia najładniejsza jest z pierwszych serii bez zamkniętej osłony kabiny i bez garbu na grzbiecie.









Mecenas napisał(a):Na jednym z zdjęć widziałem, że szpachlowałeś połówki kadłuba za osłoną kabiny. Zobacz teraz czy nie zebrałeś za dużo kadłuba i nie będzie schodka z osłoną. Ja tak zrobiłem i teraz będę musiał nadkładać a tylko delikatnie przetarłem papierkiem.

Arcturus napisał(a):Sprawdzę. Czy u Ciebie owiewka (zamknięta) jest też za długa względem otworu? Już trochę zeszlifowałem krawędź garbu od strony owiewki, jak również samą tylną krawędź tejże, a wciąż nie wchodzi jak trzeba...

Mecenas napisał(a):Arcturus napisał(a):Sprawdzę. Czy u Ciebie owiewka (zamknięta) jest też za długa względem otworu? Już trochę zeszlifowałem krawędź garbu od strony owiewki, jak również samą tylną krawędź tejże, a wciąż nie wchodzi jak trzeba...
Nie, w 72 na długość pasuje idealnie. Mówimy oczywiście o owiewce zamkniętej bo u mnie jest też wersja pocięta.

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 15 gości
