dewertus napisał(a):Trochę bawi mnie stawianie w jednym rzędzie i porównywanie modeli z tak różnych przedziałów cenowych (to tak jabyście chcieli porównywac Fiata i Mercedesa i psioczyć na Fiata, że nie dorównuje Mercedesowi przy cenie jaką za niego trzeba zapłacić).
K.Y.Czart napisał(a):Ale jeśli na "dzień dobry" Gustaw, Spitfire, Hurry nadają się, z powodu niechlujstwa projektantów, do kosza, to po co wydawać na nie nawet to 20 złotych?
pik napisał(a): ale fikcji przodu kadluba nie widze,:P
GrzeM napisał(a):Przecież właśnie zamówili...
GrzeM napisał(a):Przecież właśnie zamówili...
GrzeM napisał(a):To nie chodzi o to, że jakąś część produkcji przenosi się do tańszego kraju (jak Ople czy Fiaty, a także np. instrukcje do modeli Revella produkowane w Polsce).
Kamil Feliks Sztarbała napisał(a):Naprawdę nie jest istotne, gdzie co jest produkoane. Kluczowa jest, szeroko rozumiana, kontrola jakości. Firma, która dba o markę (nawet kupioną, a nie samodzielnie wypracowaną), narzuca standady wysokie odpowiednio do pozycji marki, albo rzeczoną markę dewaluuje.
Powrót do Lotnictwo - in-boxy, nowości, opinie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
