TomekWnęk napisał(a):O tym mówisz: http://www.narzedziowy.pl/product_info. ... s_id=11820 ?tankmania napisał(a):Ja mam cyrkularkę Proxxona (nie polecam - syf)
TomekWnęk napisał(a):Też jestem ciekaw tego etapu. Zwłaszcza problemu symetryczności obłej karoserii.tankmania napisał(a):Wiem oczywiście jak zrobię ale chciałbym żeby wszystko wychodziło "w praniu". Zdjęcia pokażą lepiej niż moje mętne opisy.


tankmania napisał(a):mocowanie prowadnicy powoduje, że nie udało mi się nigdy uciąć równoległego paska.
A dlaczego miałby Cię ktoś wyganiać? Ciekawy warsztat, więc większość ogląda z przyjemnością.tankmania napisał(a):Jak mnie nikt nie wygoni to wszystko będzie.
Na oko też bym się "powoływał" (choć, jak to na PRz mówili, "na oko to chłop w szpitalu leżał"). Powiedz chociaż z jakiego materiału chcesz to robić.tankmania napisał(a):Symetryczność to tylko kwestia oka i częściowych pomiarów. Zanim wymyślono frezarki CNC tylko tak się to odbywało. Oczywiście trzeba sprawdzić zgodność wielu punktów na bryle ale "oko" rządzi.






Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
