Ps. Cięgna poprawiłem, ale walka z nitką nie daje mi spokoju

Daniel iceman Gronowski napisał(a):Co tu nagrzać, żeby dłużej trzymało żar?

Daniel iceman Gronowski napisał(a):Walczę nadal z nitką termokurczliwą. Kupiłem igłę lekarską 1,2 mm, nagrzewam ok. 1 min nad gazem i szybko nad nitkę, w odległości ok. 1 mm, bliżej się boję bo ręka drży i łatwo przepalić. Efekty prawie żadneTrochę niby się naciągnęła, ale bez szału. Co tu nagrzać, żeby dłużej trzymało żar?
Daniel iceman Gronowski napisał(a):Korzytając z okazji masz/macie może zdjęcia ze zbliżeniami na sposób mocowania km-ów do kadłuba? Instrukcja Parta jest w niektórych momentach nie do rozgryzienia

RAV napisał(a):nad świeczką tworzy się wysoki strumień ciepłego powietrza, na tyle wąski, żeby dało się go skierować precyzyjnie na wybrany naciąg w komorze płatów.


RAV napisał(a):No dobra, sposób dla tych, co wolą w kapciach i przed telewizorem: Suszarka do włosów. Też ostatnio wypróbowałem. Daje szerszy i bardziej intensywny strumień (można dorobić dyszę z kartonu, żeby go zwęzić i móc bardziej precyzyjnie skierować na cel). Moja suszarka ma wylot o przekroju eliptycznym i zauważyłem, że lepiej działają jej "końce" niż środkowa część strumienia. Naciągałem nią na razie tylko anteny w Mustangu i Spitfirze, a więc linki łatwodostępne. Wydaje mi się, że do wykrzyżowań komory płatów musiałbym jednak zwęzić strumień (albo pozostać przy świeczce).

siara1939 napisał(a):oba opisane przez Ciebie sposoby sa wielce ryzykowne.
siara1939 napisał(a):Suszarki potrafia zmiekczyc plastik dosc skutecznie i szybciej niz nam się wydaje- wiem, bo tak zrobilem.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości
