zabrudzenia oleju, o których przypominał Jarek, a właściwie moja interpretacja tychże zabrudzeń...

Dorobione z zapałek i Parta...

Idzie jak krew z nosa
Pozdrawiam



Grzegorz2107 napisał(a):A tak wyglądają zabrudzenia na latającej replice Dr.I![]()
Daniel iceman Gronowski napisał(a):Czołem,
zabrudzenia oleju, o których przypominał Jarek, a właściwie moja interpretacja tychże zabrudzeń...
Dorobione z zapałek i Parta...
Idzie jak krew z nosa
Pozdrawiam
mr.jaro napisał(a):Grzegorz2107 napisał(a):A tak wyglądają zabrudzenia na latającej replice Dr.I![]()
Zakladam, ze smiley ma odzwierciedlac wlasciwy sens wypowiedzi, bo replika wyglada na zadbana i wypieszczona do granic mozliwosci. Ale nawet i tutaj nie da się ukryc (plamy na ziemi), ze silniki rotacyjne nawet jako repliki nadal pluja resztkami oleju. Nie mam pojecia, na ile mogloby to miec jakies znaczenie, ale obecnie istnieja wydajniejsze oleje, ktore daja się stosowac oszczedniej, wiec zapewne uzywanie oleju rycynowego do smarowania silnikow replik nie jest konieczne.

Daniel iceman Gronowski napisał(a):Grzegorz, gdybym chciał zrobić okaz muzealny bądź replikę jakiegoś nadzianego kolekcjonera to bym go nie brudził wcaleChcę zrobić styraną maszynę, nawet gdyby to miało się nijak do ówczesnych realiów. Czyściutki szmatopłat wygląda wg mnie zabawkowo.








Sparrow napisał(a):widać, że źwigar dolnego skrzydła przechodził przez kadłub, a nie był do niego wkładany od dołu. Połączenie obu połówek płata wąskim dźwigarem jest rozwiązaniem zastosowanym w modelu a nie samolocie.
Przeglądając wątek dostrzegłem, że zostawiłeś niezaszpachlowane połączenie dolnego płata z kadłubem (chodzi o dźwigar łączący obie połówki płata).
Nie mam planów pod ręką (piszę z pracy) ale na zdjęciach replik
widać, że źwigar dolnego skrzydła przechodził przez kadłub, a nie był do niego wkładany od dołu. Połączenie obu połówek płata wąskim dźwigarem jest rozwiązaniem zastosowanym w modelu a nie samolocie.

Daniel iceman Gronowski napisał(a):Arturjak go złożę, zabieram na spotkanie, to sobie porozmawiamy co i jak
![]()

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
